FredrikE24 Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Hei på dere! Tiden er kommet for å bytte olje på servostyringen på bilen min, min bil har et tradisjonelt system hvor bremsekraftforsterker drives av vakum fra motor, det er derfor ikke slik som på E28, E23, E24 Facelift, E32 etc. Hvor hydraulikken driver bremsekraftforsterkeren. Jeg lurer derfor på hvordan man går fram for å flushe og bytte olje på dette servosystemet, inn på servopumpa går det 2 slanger, en kommer fra styresnekka, den andre kommer fra tanken. Fra tanken går det da en til pumpa og en går til styresnekke. Er det noen tappeskrue etc. noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Løsne slangene fra snekka og la det renne seg tomt, så svinger du hjulene (med bilen i lufta, motor av) til det ikke renner ut mere. Fest så slangene, og luft systemet. Gjenta denne prosessen til det kun er helt ren olje som renner ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå