BMWLarseren Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Er det noen som vet hvor mye som må gjøres for å ettermontere xenonlykter på E61? Lurer på å montere Lci lykter med halogen å sette på et xenon-kit på på de viss det er enklere. takker for alle svar
Saltkjelen Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Xenonlyktene er ikke kompitable med ditt ledningsnett så her vil du måtte gjøre om på ledningsnettet. I tillegg krever xenon at du har automatisk høydejusterbare lykter og lyktespylere (dette har du selv om du har halogen). Det enkleste og desidert beste er å ettermontere LCI halogenlys og eventuelt konvertere til et xenonkit siden halogenlyktene har linse i sine hovedlys.
HMW Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Dropp xenonkit på nye biler med mye elektronikk. . Det blir ikke bra uansett. Er en grunn til at det skal være høydejustering og.
KingOfBMW Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Vil dette http://www.megalys.no/ds_product_info.p ... ucts_id/68 funkere på min E90 når du nevne nye biler med mye elektronikk?
HMW Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Mye som funker, men dyrt når du plutselig må bytte lysmodul.
KingOfBMW Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Jeg skal skifte halogen fjernlys til xenon, så jeg letter etter DIY på hvordan man montere på xenon kit på E90.
aottesen Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Som MHSW skriver, så er det sinnsykt mye følsom elektronikk på nyere biler. Jeg har allerede skiftet én lampe, og elektronikken i den andre - pris: 11850,- Dette var rett nok pga. fukt, men det setter litt lyset på hva ting koster å skifte om det skulle ryke ..
HMW Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Har erfart at om du kjøper de dyreste halogen pærene så lyser de meget bra!! Jeg mener da ikke nødvendigvis høy Watt styrke ettersom det kan bli varmere, men en pære av god kvalitet!
aottesen Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Osram Nightbreaker funker flott! ...hvite er de også!
Eksos Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Osram Nightbreaker funker flott!...hvite er de også! Mine nightbreaker pærer gikk etter 3 måneder, begge to.. Ikke spesielt imponerende! Men lyste over snittet bra
BMWLarseren Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 I kva slags lykter skal du montere xenon i? Vurderer å montere xenon-kit på facelift lykter , men er litt mer usikker nå. har satt i phillips night vision pærer , ser vertfall bedre ut enn de "telys" pærene som var i fra før. vet at GS selger noen ettermonterngs xenonkit som er spesielt tilpasset E60 , noen som vet hva som er i dette kittet? eventulet har montert dette? synes å huske dette settet kostet 2450,- , tenker dette må være mer enn bare et Xenon-kit.
aottesen Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Det viktigste er vel uansett å legge opp relé fra batteri/poler, og ikke koble direkte fra pære-kontaktene..
Saltkjelen Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Det er flere fra Amerika som har hatt E60 pre-facelift med halogenlykter som har konvertert til LCI halogenlykter med xenonkit. Dette har gitt svært gode resultater. Det er jo dog ikke lovlig i Norge pga. kravet til automatisk høydejustering og lyktespyleranlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå