Gå til innhold

m47n injektorer - lekkasje. Noen som vet str på disse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle ta en kose dag i dag, men endte opp med å rive seg i håret..

Da jeg tok av det som måtte av for å få ut luftfilter boksen og bytte ådingsfilter, så ser jeg at det orginale luftfilteret er sort, og bader i diesel, rundt injektorene er det fult av diesel.. Vet returen slangene ofte har vært et problem, men her er dem tette.. Jeg gjorde rent og blås vekk diselen med høytykk(ja har en kjempe rengjøring i motorrommet mitt) men virker som om det kommer nedtil ifra dysa, ser ikke noe "sprut" men ser ut som det lekker opp fra dysene, er det regelrett O-ringen nede på dysa som har tatt kvelden, noen som har vært borti det tidligere?

Var en vanvittig pris på disse dysene, ser jeg men om det først skulle være et par som var gående, kan jeg vel bytte alle sammen, om det er mulig å bruke 330D injektorer da? det er jo første begrensning for litt mer enn den normale tuningen? Kvir meg litt for å skru dem ut for å se hva som står på dem, men skal være med en kompis som skal ta det opp på tirsdag så får eventuelt titte på det da..

Har ihvertfall fått på nytt castrol blod, filter,K&N luftfilter, åndingsfilter i dag, men irriterer meg detta med diesel sølet..

Skrevet

Part 13537789670 (Rmfd Injector) was found on the following vehicles:

E46: Details on E46

E46 320Cd Coupe, Europe

E46 320Cd Convertible, Europe

E46 320d Touring, Europe

E46 320d Sedan, Europe

E46 320td Compact, Europe

E46 330Cd Convertible, Europe

E46 330Cd Coupe, Europe

E46 330d Sedan, Europe

E46 330d Touring, Europe

E46 330xd Touring, Europe

E46 330xd Sedan, Europe

E53: Details on E53

E53 X5 3.0d SUV, Europe

E60: Details on E60

E60 530d Sedan, Europe

E61: Details on E61

E61 530d Touring, Europe

E65: Details on E65

E65 730d Sedan, Europe

Skrevet

Takk for svar;) Ble litt skuffet nå at dem ikke var et hakk større ihvertfall, men er jo klart 3 litern er sekser.. Er jo stortsett dysestr det det stopper på når en begynner å mappe dieselbiler..

Skrevet

Helt riktig som ballder limer inn her.

Dyser er ikke første hinder på denne, men eksos. Kan strekke durasjonen en del om den bare puster som det skal.

Videre trengs det også større turbo (egentlig før du trenger dyser).

jeg har et "steg 3" til denne til en meget overkommelig pris, og tror du vil være fornøyd med resultatet. (ca 230hk). Dog, de fleste er meget fornøyde med steg 2, som kun innebærer eksos og tilpasset mapping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...