|Ole| Skrevet Oktober 15, 2013 Skrevet Oktober 15, 2013 Dette blir bra, einaste eg har noko å sei på er den "cat killeren" eller kva man skal kalle det....Var litt i drøyaste laget men det er berre mi meining, viktigste er att eiger likar det
Dirty Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2013 Hehe syns også den er voldsom, men den vokser på deg. ser bra ut på Terje sin bil syns jeg Er også endring i planene! Hint hint
|Ole| Skrevet Oktober 15, 2013 Skrevet Oktober 15, 2013 Hehe syns også den er voldsom, men den vokser på deg. ser bra ut på Terje sin bil syns jeg Er også endring i planene! Hint hint Hint.jpg Eg synst det er det einaste med den bilen som ikkje tar seg så bra ut
Tzunami Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Jeg tipper den blir hvit, svart, gull, lyseblå, mørkeblå og rød!
Sund.M3 Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Jeg tipper den blir hvit, svart, gull, lyseblå, mørkeblå og rød! +1
tommyheimberg Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Blir rått med warsteiner!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Testpiloten Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Det blir knalltøft!! Digger felgene på bilen du har bilde av der!
Tzunami Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 hadde vært kult med matchende hvite BBS RX-hjul ja!
Dirty Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2013 Tja om jeg kommer over noen billige kopier så kan det jo være men, tøffe er de felgene jakom no deler idag
Jørgen-A Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 Bra du kjøpte org bakskjermer. Så varer di litt lenger enn 1 dekk sett:-)
bmwtussan Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 Du får se om han her har felger, har handlet fra han og jeg er fornøyd med pris og rask leveranse. http://www.bmautosport.co.uk/
Dirty Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2013 Bra du kjøpte org bakskjermer. Så varer di litt lenger enn 1 dekk sett:-) Hehe ja, godt jeg tok til fornuft Du får se om han her har felger, har handlet fra han og jeg er fornøyd med pris og rask leveranse. http://www.bmautosport.co.uk/ Får sende han en mail når bilen nærmer seg ferdig, nå har jeg nok med å få betalt tingene til banebilen hehe Men det har gåt J**** unna i garasjen idag må jeg si handsome og Moseby Racing reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå