joachim sørlie Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 du får jo turboen i morgen! og dere har jo prøvd og kjørt fra skogen og hjem før dere med "rasa" motor
Dirty Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Hehe raser det, er det slutt på turbo, da blir det s50
Dirty Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 Hehe riktig Det ble mange timer på verkstedet igår Var litt jobb med den nye turboen som kom, men nå fungerer det topp byttet simmering på veiv også, så nå lekker den ikke olje lenger heller. Men vi var ute på en prøvetur og mistet oljetrykket??? Skrudde opp nr, 27 på bildet tok ut tannhjulet og satt drillen på pinnen ned til oljepumpa og da ble det oljetrykk med en gang, Satt i drevet igjen og kjinnet ingen trykk. Men alt gikk rundt nedi der. fant et nytt tannhjul jeg hadde liggedende. satt det nedi og kjinnet da ble det trykk Satt så tilbake det gamle tannhjulet og det var forsatt oljetrykk Hva faen??
Dirty Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 https://vimeo.com/42681440 Måtte jo teste at turboen funka, den lekker litt i grenrøret men det får bare være orker ikke styre mer med det.
ehrnst Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 var det en måler eller lampen i instrumentet som indikerte dårlig trykk?
Dirty Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 var det en måler eller lampen i instrumentet som indikerte dårlig trykk? hørte at den ikke hadde trykk for å si det sånn. Daua den med en gang, tok av coilen skrudde av oljeturen til turboen, og kjinna, kom ingen olje jeg hadde forresten fylt alt formye olje, Men det skal da pine ikke ha noe å si så begynte jeg på det jeg skrev lenger oppe edit: jeg har en teori om at det kanskje kan ha sittet noe fast i sumpen eller noe til oljepumpa? pakningsmasse eller noe? når jeg "sjokka" oljepumpa med full gnu på drillen så har det løsnet?
Dirty Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 måtte hive meg rundt å bytte starter i hu og hast på transporten, og såklart unbrako..... den bak opp under blokka var rund! brukte 5 min på å skru av starter på donorbil og 3 timer på tralla, forbanna dritt men nå er den klar
Christer Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Haha, får håpe pakkinga går uten trøbbel i morra, hadde vært digg uten masse stress i morra
Dirty Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 Gjør nok det bare gå over bilen kjapt så kjøre den opp på bilen så er det jo egentlig klart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå