SpiderPig Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 må nok ta en telefon til Han som solgte meg denne her turboen ja mulig jeg har missforstått her, men har du ikke kjørt uten oljetrykk? da er det ikke så rart turboen rasa.. Bra kjøring i helga forresten
Dirty Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 må nok ta en telefon til Han som solgte meg denne her turboen ja mulig jeg har missforstått her, men har du ikke kjørt uten oljetrykk? da er det ikke så rart turboen rasa.. Bra kjøring i helga forresten Ikke kjørt uten oljetrykk det var turboen før denne https://vimeo.com/43022867
SpiderPig Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 må nok ta en telefon til Han som solgte meg denne her turboen ja mulig jeg har missforstått her, men har du ikke kjørt uten oljetrykk? da er det ikke så rart turboen rasa.. Bra kjøring i helga forresten Ikke kjørt uten oljetrykk det var turboen før denne https://vimeo.com/43022867 Da blir det noe anna ja
Dirty Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Hehe jupp Suget etter en s54 eller s62 er veldig stort nå om dagen så motorpakken er til salgs Forresten, det blir ikke noe daut med en standard S54b32? er jo i en lett e30 så det burde jo fungere
Stale_H Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Synes du det blir for dødt, så er det å prosjektere litt med utveksling
Dirty Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Synes du det blir for dødt, så er det å prosjektere litt med utveksling er sant det, men har vel egentlig bestemt meg nå, må bli s62 Så kommer til å handle inn alt jeg trenger og montere til høsten må jo få brukt bilen nå i sommer noen som har det perfekte oppsette på s62 i e30?
|Ole| Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Her er det kanskje litt info uten att eg har lest heile tråden http://www.bimmerboost.com/showthread.p ... o-E30-Swap
HypeTraxX Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Hvorfor skal alle bygge om til V8 om dagen ? Samma med mange driftere.. Jeg skjønner at det er mer holdbart og mindre utlegg i lengden, men faen da! Syntes ikke det er noe sjarm. Jeg heller på S54! Det er min meining, hehe
|Ole| Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Hvorfor skal alle bygge om til V8 om dagen ? Samma med mange driftere.. Jeg skjønner at det er mer holdbart og mindre utlegg i lengden, men faen da! Syntes ikke det er noe sjarm. Jeg heller på S54! Det er min meining, hehe Du har jo skreve alle argumenta sjølv Men eg er einig med deg, er ikkje sjarm før du høyre tilbakeslags lyden i turboen og eit skikkeleg 6`er hyl
Dirty Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Lyst til å prøve noe annet, Har tenkt litt på 2jz også Men virker som folk raser de i eningen.
///Mr.X Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Lyst til å prøve noe annet,Har tenkt litt på 2jz også Men virker som folk raser de i eningen. Hva med M60 m/ESS presse?
Dirty Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Tja er ikke noe noe slapp a? hjelper vel med kompressor men
Tzunami Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Spent på dette prosjektet! er ikke mange som har laget s62 turbo før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå