Gå til innhold

Team Bajas E30M3 S62 vt1-560 HAVARI!! ny motor noen??


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

Flere med v8 ja :D Det er den samme som Gundersen selger,bare at Gundersen sin pris er komplett, gasoline har ikke lov til å selge obp lenger heller,kun det de har igjen på lager bare da det er Gundersen som har Agenturet, har obp i to av m3'ne og de er helt gull :D

Hvordan svinghjul har du montert? s62 liker ikke lette svinghjul da den går dårligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere med v8 ja :D Det er den samme som Gundersen selger,bare at Gundersen sin pris er komplett, gasoline har ikke lov til å selge obp lenger heller,kun det de har igjen på lager bare da det er Gundersen som har Agenturet, har obp i to av m3'ne og de er helt gull :D

Hvordan svinghjul har du montert? s62 liker ikke lette svinghjul da den går dårligere.

aha :) ja så det nå ble faktisk bare 200 kr billigere

Så handler nok fra Gundersen, gode erfaringer med de.

Nå i førsteomgang bruker jeg bare orginalt svinghjul og trykkplate sammen med en sinter lamell.

Får se om jeg må oppgradere til vinteren.

Må først få gang på denne, sånn at jeg kan få kjørt på september treffet på rudskogen,

Litt småskeptisk til hvordan den Elgasssen fungerer og hvordan jeg skal koble det opp sammen med pedalboksen,

men finner vel ut av det? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elgassen er bare å fjærne, bruk bare huset og akselen til el motoren. Sveis på et feste til vaier i enden av akselen så kan du bruke E30 m3 gasswire, jeg har en ny wire til overs. :D det er heller ikke lov med el gass hvis du skal kjøre noe form for løp. Hvis du skal bruke sinter lammel så må du bytte Trykkplate da den orginale ikke holder. Vi har fått produsert ett tyngre svinghjul nå men det er lang leveringstid desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elgassen er bare å fjærne, bruk bare huset og akselen til el motoren. Sveis på et feste til vaier i enden av akselen så kan du bruke E30 m3 gasswire, jeg har en ny wire til overs. :D det er heller ikke lov med el gass hvis du skal kjøre noe form for løp. Hvis du skal bruke sinter lammel så må du bytte Trykkplate da den orginale ikke holder. Vi har fått produsert ett tyngre svinghjul nå men det er lang leveringstid desverre.

å sier du det? ble meget intr i det oppsettet der ja, Men må det ikke fjernes fra ECU? elgass shite.

kjøper den wieren av deg om du vil selge den og gjerne en oppskrift :mrgreen:

å får kjøpe en forsterket trykkplate da, Ja burde vel ha byttet ut det dobbelmasse svinghjulet, men det må bli til vinteren tror jeg. er sugen på å få kjørt litt mer i år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elgassen er bare å fjærne, bruk bare huset og akselen til el motoren. Sveis på et feste til vaier i enden av akselen så kan du bruke E30 m3 gasswire, jeg har en ny wire til overs. :D det er heller ikke lov med el gass hvis du skal kjøre noe form for løp. Hvis du skal bruke sinter lammel så må du bytte Trykkplate da den orginale ikke holder. Vi har fått produsert ett tyngre svinghjul nå men det er lang leveringstid desverre.

å sier du det? ble meget intr i det oppsettet der ja, Men må det ikke fjernes fra ECU? elgass shite.

kjøper den wieren av deg om du vil selge den og gjerne en oppskrift :mrgreen:

å får kjøpe en forsterket trykkplate da, Ja burde vel ha byttet ut det dobbelmasse svinghjulet, men det må bli til vinteren tror jeg. er sugen på å få kjørt litt mer i år :D

Muligheter for å maskinere m20 svinhjul til denne? Det hjulet er sikkert tungt nokk til og få momentet i denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elgassen er bare å fjærne, bruk bare huset og akselen til el motoren. Sveis på et feste til vaier i enden av akselen så kan du bruke E30 m3 gasswire, jeg har en ny wire til overs. :D det er heller ikke lov med el gass hvis du skal kjøre noe form for løp. Hvis du skal bruke sinter lammel så må du bytte Trykkplate da den orginale ikke holder. Vi har fått produsert ett tyngre svinghjul nå men det er lang leveringstid desverre.

å sier du det? ble meget intr i det oppsettet der ja, Men må det ikke fjernes fra ECU? elgass shite.

kjøper den wieren av deg om du vil selge den og gjerne en oppskrift :mrgreen:

å får kjøpe en forsterket trykkplate da, Ja burde vel ha byttet ut det dobbelmasse svinghjulet, men det må bli til vinteren tror jeg. er sugen på å få kjørt litt mer i år :D

Muligheter for å maskinere m20 svinhjul til denne? Det hjulet er sikkert tungt nokk til og få momentet i denne :)

Alt for lite det svinghjulet der vel ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt riktig, kommer ikke til å bruke så mye resurser og tid på svinghjul\kløtsj nå så.

Motorfester kommer i morgen

og ECU har kommet til stavanger. Så burde være mulig med en oppstart snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...