///Mr.X Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Ser veldig bra ut Dirty, er igang med det samme Bare jeg må rive en gammel skiit først Er'n 50kvm?
Dirty Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Ser veldig bra ut Dirty, er igang med det samme Bare jeg må rive en gammel skiit først Er'n 50kvm? har nå rivet min gamle først jeg også, hehe jepp 50kvm
Dirty Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Blir jo nesten for fint å skru i
matsrh Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Du kommer til å føle deg hjemme der ja Digg garasje! Skulle hatt en selv, men får nøye meg med kjelleren på en fjøs imens
gkw89 Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Gromt prosjekt!! S62 i e30 er sheriff-kombo!!
Dirty Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Jo takk digger sånn garasjen blir og Gleder meg til å hente bilene i helgen
Dirty Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Snart flytter jeg inn, og da blir det full fokus på banebil Litt garasjebilder fra idag
gunnfire Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Fete garasje Spennende å følge med videre på vriåtten ja blir spennende når den skal startes, ikke så mye igjen før oppstart Av å hente denne om et par uker også, Depositum betalt så går alt etter planen så står den i garasjen å koser seg snart [ Bilde ] Ser jeg helt feil eller er det M-paralell felger paa den m3'n ? Gromt i saa fall
Dirty Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Fete garasje Spennende å følge med videre på vriåtten ja blir spennende når den skal startes, ikke så mye igjen før oppstart Av å hente denne om et par uker også, Depositum betalt så går alt etter planen så står den i garasjen å koser seg snart [ Bilde ] Ser jeg helt feil eller er det M-paralell felger paa den m3'n ? Gromt i saa fall Tja si det? har ikke henten den enda så vet ikke
Øyvind L. Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Fin garasje og bukk er jo genialt, men lysene dine var litt dumme. Du har for lite lys vil jeg si. Du vi får en del skygge under bilen med lysene hengene slik. Slik løste jeg det i min garajse. Lampene koster 249kr på Jula.
Pedi Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Dirty: Jeg har både i tak, oppe på vegg vinklet nedover (slik som Øyvind) samt nede på vegg i tillegg - vinklet oppover. Det har jeg aldri angret på. Øyvind: jeg ville hatt en ekstra rekke i taket i tillegg, føles litt lite med kun en rekke.
Øyvind L. Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Dirty: Jeg har både i tak, oppe på vegg vinklet nedover (slik som Øyvind) samt nede på vegg i tillegg - vinklet oppover.Det har jeg aldri angret på. Øyvind: jeg ville hatt en ekstra rekke i taket i tillegg, føles litt lite med kun en rekke. Jeg vurderte en rekke til i taket, men gikk vekk ifra det. Garasjen er bare 6m brei. Er 8x2x36w lys nå og det ble veldig bra lys.
Dirty Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 se der ja Nei er langt ifra ferdig med lysene, hadde bare ikke flere skal lage en boks der hullet til løftebukken er, og proppe den med lys, skal ha på skrå strøm og alt ligger klar
Pedi Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Regnet på ingen måte at du var ferdig nei, hehe... Men er du sikker på at du vil bruke slike lysarmaturer som du har nå? Jeg synes de lyser direkte dårlig. Hadde noen slike jeg tidligere, men måtte slenge de til helsike...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå