Dirty Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 vet ikke, fikk beskjed at kasse kom fra en bmw e38 735 og svinghjulet som følgte med har jo trigger tannhjul. skal ha kommet fra samme bil så vitt jeg vet men.
Dirty Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 sjekket delenummer, kassa er fra M60
gkw89 Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 tenkte meg det var m60 ja, for den har føleren foran ved veiv-reimhjulet, men tror det er mulighet for at du kan borre opp til svinghjulsføler der, som det er på M62/S62 ihvertfall, så bare å få sentrert og riktig diameter på boret, så kan du bare ta en råsjangs om du er litt nøye, hvis ikke får du nok solgt den/bytta den inn tenker jeg
Dirty Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 tenkte meg det var m60 ja, for den har føleren foran ved veiv-reimhjulet, men tror det er mulighet for at du kan borre opp til svinghjulsføler der, som det er på M62/S62 ihvertfall, så bare å få sentrert og riktig diameter på boret, så kan du bare ta en råsjangs om du er litt nøye, hvis ikke får du nok solgt den/bytta den inn tenker jeg frister veldig lite å ta ut kassen men tror jeg prøver å borre hull. i værstefall får jeg bare lage et større hull og vri på den til den starter og så feste den på noen vis
gkw89 Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 mulig det er hul der fra før, og at du bare må knuse den ytre "plata", som hindrer møkk å komme inn der, og pusse kanten etter på, litt usikker på det, men mener å huske det fra min m60 kasse
Dirty Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 mulig det er hul der fra før, og at du bare må knuse den ytre "plata", som hindrer møkk å komme inn der, og pusse kanten etter på, litt usikker på det, men mener å huske det fra min m60 kasse ser ikke sånn ut, er helt slett område der den skal stå. tenkte å bare lage en mal fra fra den andre kassa som er boltet fast i øvre og nedre bolt av der føleren skal sitte. kan jo nesten ikke bli feil da
Dirty Skrevet November 13, 2012 Forfatter Skrevet November 13, 2012 kjedet meg så laget en flapp, kanskje litt svær men men Har også lakka felgene med no svart pulverlakk greie
Dirty Skrevet November 13, 2012 Forfatter Skrevet November 13, 2012 er sånn beslag som er på takrennene hadde noe til overs fra garasjen, trengte bare kappe lengden og feste den med noen bolter
HypeTraxX Skrevet November 13, 2012 Skrevet November 13, 2012 Oppfinsomt da! Jeg har alltid digga flapp, så nå blir det det på den spy grønne bilen min også! Hehe
Morty999 Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 ekke di tynne da? når du passerer 150 så ligger den vannrett etter bilen hehe
Christer Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Ingen problem min har tålt over 200 flere ganger den
ZhilleN Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 er sånn beslag som er på takrennene hadde noe til overs fra garasjen, trengte bare kappe lengden og feste den med noen bolter Kreativt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå