Gå til innhold

Team Bajas E30M3 S62 vt1-560 HAVARI!! ny motor noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke, fikk beskjed at kasse kom fra en bmw e38 735 og svinghjulet som følgte med har jo trigger tannhjul. skal ha kommet fra samme bil så vitt jeg vet men.

Skrevet

tenkte meg det var m60 ja, for den har føleren foran ved veiv-reimhjulet, men tror det er mulighet for at du kan borre opp til svinghjulsføler der, som det er på M62/S62 ihvertfall, så bare å få sentrert og riktig diameter på boret, så kan du bare ta en råsjangs om du er litt nøye, hvis ikke får du nok solgt den/bytta den inn tenker jeg

Skrevet
tenkte meg det var m60 ja, for den har føleren foran ved veiv-reimhjulet, men tror det er mulighet for at du kan borre opp til svinghjulsføler der, som det er på M62/S62 ihvertfall, så bare å få sentrert og riktig diameter på boret, så kan du bare ta en råsjangs om du er litt nøye, hvis ikke får du nok solgt den/bytta den inn tenker jeg

frister veldig lite å ta ut kassen men :( tror jeg prøver å borre hull.

i værstefall får jeg bare lage et større hull og vri på den til den starter og så feste den på noen vis :P

Skrevet

mulig det er hul der fra før, og at du bare må knuse den ytre "plata", som hindrer møkk å komme inn der, og pusse kanten etter på, litt usikker på det, men mener å huske det fra min m60 kasse

Skrevet
mulig det er hul der fra før, og at du bare må knuse den ytre "plata", som hindrer møkk å komme inn der, og pusse kanten etter på, litt usikker på det, men mener å huske det fra min m60 kasse

ser ikke sånn ut, er helt slett område der den skal stå.

tenkte å bare lage en mal fra fra den andre kassa som er boltet fast i øvre og nedre bolt av der føleren skal sitte.

kan jo nesten ikke bli feil da

Skrevet

kjedet meg så laget en flapp, kanskje litt svær men men

Har også lakka felgene med no svart pulverlakk greie

154380_10151313830204134_6810407_n.jpg

575048_10151313829509134_78678933_n.jpg

533621_10151313829939134_1510421739_n.jpg

Skrevet

er sånn beslag som er på takrennene :P

hadde noe til overs fra garasjen, trengte bare kappe lengden og feste den med noen bolter :)

Skrevet
er sånn beslag som er på takrennene :P

hadde noe til overs fra garasjen, trengte bare kappe lengden og feste den med noen bolter :)

Kreativt :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...