Gå til innhold

Team Bajas E30M3 S62 vt1-560 HAVARI!! ny motor noen??


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

tenkte meg det var m60 ja, for den har føleren foran ved veiv-reimhjulet, men tror det er mulighet for at du kan borre opp til svinghjulsføler der, som det er på M62/S62 ihvertfall, så bare å få sentrert og riktig diameter på boret, så kan du bare ta en råsjangs om du er litt nøye, hvis ikke får du nok solgt den/bytta den inn tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte meg det var m60 ja, for den har føleren foran ved veiv-reimhjulet, men tror det er mulighet for at du kan borre opp til svinghjulsføler der, som det er på M62/S62 ihvertfall, så bare å få sentrert og riktig diameter på boret, så kan du bare ta en råsjangs om du er litt nøye, hvis ikke får du nok solgt den/bytta den inn tenker jeg

frister veldig lite å ta ut kassen men :( tror jeg prøver å borre hull.

i værstefall får jeg bare lage et større hull og vri på den til den starter og så feste den på noen vis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig det er hul der fra før, og at du bare må knuse den ytre "plata", som hindrer møkk å komme inn der, og pusse kanten etter på, litt usikker på det, men mener å huske det fra min m60 kasse

ser ikke sånn ut, er helt slett område der den skal stå.

tenkte å bare lage en mal fra fra den andre kassa som er boltet fast i øvre og nedre bolt av der føleren skal sitte.

kan jo nesten ikke bli feil da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...