Dirty Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 siden jeg har skadet beinet så ble det ikke mye til update måte ut en liten halvtime i garasjen idag, Lagde hurtigkoblinger til fangeren Det ble jo egentlig veldig greit
Dirty Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Skrevet Desember 20, 2012 Måtte slanke svinghjulet litt, tror dette blir bra
Dirty Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Skrevet Desember 20, 2012 letta det litt, de originale er jo så tunge
Morty999 Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 [ Bilde ]Måtte slanke svinghjulet litt, tror dette blir bra detta man kaller kast i svinghjulet?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 siden jeg har skadet beinet så ble det ikke mye til update måte ut en liten halvtime i garasjen idag, Lagde hurtigkoblinger til fangeren Det ble jo egentlig veldig greit [ Bilde ] [ Bilde ] grise tøff den her er blitt
Dirty Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 siden jeg har skadet beinet så ble det ikke mye til update måte ut en liten halvtime i garasjen idag, Lagde hurtigkoblinger til fangeren Det ble jo egentlig veldig greit [ Bilde ] [ Bilde ] grise tøff den her er blitt Takk hehe nå er svinghjulet endelig av Når det først løsnet, Fikk jeg det jo såklart i trynet armen og brystet så blør alle 3 plasser
fizn Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Se der ja, blir en rask gassrespons med det letta svinghjulet der!!
Dirty Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Se der ja, blir en rask gassrespons med det letta svinghjulet der!! Haha Blir nok hakke greiere med denne her Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå