Gå til innhold

Team Bajas E30M3 S62 vt1-560 HAVARI!! ny motor noen??


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

15k bare? har vel brukt snakrt 150k jeg. :P du får ikke svinge eksosen mere sammen og opp mot enden på kassa da? litt sånn som eksosen ligger på e30 med m20? litt inni tunellen? 2.5" du bruker?

Hehe ja pengene flyr jo men :P

Ja må vel kanskje prøve å legge den i tunellen, men den blir jo uansett veldig lav før den kommer inn i tunellen må jo over girkasse traværsen.

2 potter ut bak tenker jeg, blir vel ikke alt for harry på en e30 ?

[ Bilde ]

Som du ser her så ligger den veldig tett på girkassetraværsen

kan jo heve den litt også men

[ Bilde ]

Kva med å bruke 4 rør istedenfor 2 om du vil ha bedre klaring? som du kjøre ut i 2 rør bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15k bare? har vel brukt snakrt 150k jeg. :P du får ikke svinge eksosen mere sammen og opp mot enden på kassa da? litt sånn som eksosen ligger på e30 med m20? litt inni tunellen? 2.5" du bruker?

Hehe ja pengene flyr jo men :P

Ja må vel kanskje prøve å legge den i tunellen, men den blir jo uansett veldig lav før den kommer inn i tunellen må jo over girkasse traværsen.

2 potter ut bak tenker jeg, blir vel ikke alt for harry på en e30 ?

[ Bilde ]

Som du ser her så ligger den veldig tett på girkassetraværsen

kan jo heve den litt også men

[ Bilde ]

Kva med å bruke 4 rør istedenfor 2 om du vil ha bedre klaring? som du kjøre ut i 2 rør bak?

Ikke bare bare å bygge om de grenrørene så blir ikke noe av det Hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må vel kanskje prøve å legge den i tunellen, men den blir jo uansett veldig lav før den kommer inn i tunellen må jo over girkasse traværsen.

2 potter ut bak tenker jeg, blir vel ikke alt for harry på en e30 ?

[ Bilde ]

Som du ser her så ligger den veldig tett på girkassetraværsen

kan jo heve den litt også men

[ Bilde ]

Kva med å bruke 4 rør istedenfor 2 om du vil ha bedre klaring? som du kjøre ut i 2 rør bak?

Ikke bare bare å bygge om de grenrørene så blir ikke noe av det Hehe :P

Ok, ser den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke kjøre eksosen foran bakhjula på begge sider? Legge to smale lyddempere på begge sider av mellomaksel, og et 45" bend og et strakt rør fra 45" bende, eller blir det for høy db? Tenkte da på 2,5" fra manifoild til bendet, og 3" ut med en pyntetut ellerno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det, men da ville jeg hatt de ut av baskjermen. Forran bakhjulene.

Men Det blir nok en veldig jobb skal det bli fint, da må også eksosen innom kupen.

Skal jeg ha de ut under kanalen blir den veldig lav tror jeg? Må sjekke litt i morgen. Passer seg jo på en banebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe blir nok bak ja :P

Men sitter det 1veis ventil i oljefilter huset?

jeg har skjøta kablene så. starta den opp sveiv i 2 sek hørte den ikke fikk oljetrykk og bang så sprang oljekjølern, fikk daua den i løpet av de 2 sekundene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta rundt på olje slangene, fyrte den opp sviver fint nå. Dog på 7 syl så må finne ut hvorfor den ene ikke fyrer.

Eksosen er ferdig, koblet opp elgassen også, snart prøvetur

Som dere ser , haha tror jeg trenger ny :mrgreen:

774670_10151428731499134_1595028167_o.jpg

bare få litt bandasje nå, og noen eksosklemmer, så blir det saker

775817_10151428733239134_1200940472_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kina greie, har slangeklemmer på koblingene fra oljefilterhuset. Rart ikke de skvatt av først hehe

Slangeklemmer tåler jo opp mot 7-8 bar, rart at oljekjøleren gir seg før det. Men er det ikke termostat styring på oljefilteret? er jo det på e34 m5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...