thorbis Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 er ikke sikring på ladinga så vidt jeg vet. prøve og få testa en annen dynamo da
///MPower Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 har du sjekket de 5 sikringene som sitter på motornettet i den hvite holderen? aner ikke om det har noe med dynamo, men sikkert verdt og sjekke.
Dirty Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 Dritt er at jeg må ut med radiator og nylig fylt på frostveske og alt Så skal måle først om regulatoren for strøm. Jepp sjekket de sikringene, Men er den veldig kresen på jord tro? Starteren går jo også sånsett på jorda fra blokka slik som dynamoen. Så den hadde vel ikke fungert om det var dårlig jord mellom motor og chassi
Trond.S Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Ladelampa lyser eller? Sjekka at det er kontakt fra ladelampa i instrumentet bort til dynamoen? Kjedelig at med sånn problemer når det er så trangt, men bra at det begynner å dra seg til her. Tror dere e30 med s62-gutta kommer til å få det gøy til sommeren
Dirty Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 Ladelampa lyser eller? Sjekka at det er kontakt fra ladelampa i instrumentet bort til dynamoen? Kjedelig at med sånn problemer når det er så trangt, men bra at det begynner å dra seg til her. Tror dere e30 med s62-gutta kommer til å få det gøy til sommeren Stemmer den lyser, Jepp skal ut å måle etterpå, har koblet dynamo på PIN 1 i motorkontakten som skal være til generatoren, også Pin 1 i S62 elnettet har også fått på mellomaksling\ slavesylinder og fylt på bremseveske idag. Bare få luftet bremsene så er det jo snart testkjøring Ja tror det blir rått
Dirty Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 jeg også har målt spenning inn på regulator og kontakt mellom regulator og intstrument. så ja dynamo er nok gåen
Dirty Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Skrevet Januar 26, 2013 skal ned til en pettersmart fyr nå, som skal titte på dynamoen Regner med han fikser den
matsrh Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Høres bra ut! Får håpe det er easy fix uten store kostnader
Dirty Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Skrevet Januar 26, 2013 Håper ikke det fått luftet clutch og div idag, og den fungerte så det var jo en lykke Knakk en coil, når jeg holdt på med bremsestag systemet
Dirty Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Skrevet Januar 26, 2013 Nei, tror det er dioderekken som er deffekt
Dirty Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 http://www.esstuning.com/products/E39-M ... ystem.html Er sugen, er like før jeg bare må bestille
Tzunami Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Nå blir jeg jo plutselig en sinker med org s62 på banen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå