Dirty Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 Den plata gjorde seg synst eg Enig Som du ser veldig mye rot under, ble endel bedre når jeg fikk lakket toppen av radiator og bremseveske beholder matt svar også. Lurte på å lage en til andre sia også, men blir kanskje litt for mye av det gode ?
Sund.M3 Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 så bra ut med den cover plata, få opp en på andre sida også.ryddig
jarmund e30m3-v8 Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 Håper ikke det fått luftet clutch og div idag, og den fungerte så det var jo en lykke Knakk en coil, når jeg holdt på med bremsestag systemet Jeg har 8 coiler liggende hvis du trenger
Dirty Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 Håper ikke det fått luftet clutch og div idag, og den fungerte så det var jo en lykke Knakk en coil, når jeg holdt på med bremsestag systemet Jeg har 8 coiler liggende hvis du trenger Jeg fant 3 m52 coiler passeret rett på Vært å smidd litt i garasjen idag, La opp bryter og lys til sport Modus knappen lyset har jeg koblet til ecu men bryteren, skal den ha 12v inn på PIN 15? Uansett ble ferdig med blikkenslager arbeidet. syns det ble bra
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 Sjå der ja ! blir cleant oppi der no ! Men er det ikkje mulig å trekke ting slik att en slepper å lage slike plater i motorrommet ?
Dirty Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 Ja det er ikke noe problem, men må ha ting lett tilgjengelig når det er banebil Fra e30M3n jeg bygde, oljefilter huset og den blå slangen må jo flyttes. men ellers så syns jeg det ble ryddig
matsi Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 Så utrolig bra ut meget cleant motorom til å være banebil
|Ole| Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 Håper ikke det fått luftet clutch og div idag, og den fungerte så det var jo en lykke Knakk en coil, når jeg holdt på med bremsestag systemet Jeg har 8 coiler liggende hvis du trenger Jeg fant 3 m52 coiler passeret rett på Vært å smidd litt i garasjen idag, La opp bryter og lys til sport Modus knappen lyset har jeg koblet til ecu men bryteren, skal den ha 12v inn på PIN 15? Uansett ble ferdig med blikkenslager arbeidet. syns det ble bra [ Bilde ] [ Bilde ] Ser ut til att eg kanskje må til å kopiere litt fra deg denne gangen Eg likte dei løysingane der
Dirty Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 Hehe det er lov, lurer på å trekke de opp i carbon, eller ?
Dirty Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Ble noen timer i garasjen idag ja Føst tok jeg ut Frontruta Så oppradere jeg til carbon Den ble ikke så skjev etter jeg hadde justert den litt Hehe Stemningsbilde
Dirty Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Denne her, er det bare å sette pluss på den ene polen og jord fra måleren på den andre?
Christer Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Instrumentet må ha jord, pluss og ledninga fra giveren i tanken
Dirty Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Mi får se på det når du kommer på besøk i V8 Garasjen burde være mulig å få til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå