Morty999 Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 satt å titta lit tpå youtube nå og denna kom opp husker du var noe gira på å få bilen nedover da
Dirty Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Haha ja steike Først måtte man tappe den dyre castrol olja, har jo tross alt starta den 4-5 ganger på den Så var det av med traværs Og etter endel tenking og demontering av alt mulig inni bunnpanna, ble det seende slik ut Og til slutt var den av ble mye demontering i forhold til en s50 som jeg er vant til å skru på Hakke kleine, så bra jeg sjekka
///MPower Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 hmm, kor langt var din motor gått? årsmod?
Dirty Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 hmm, kor langt var din motor gått? årsmod? 99 modell gått 160tkm
///Mr.X Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Er ikke dette kjent på disse? Under 2001mod er ramme lagrene litt for tight'e? Var jo knall bra du sjekket! Ikke mange som tenker på det
Dirty Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Er ikke dette kjent på disse? Under 2001mod er ramme lagrene litt for tight'e?Var jo knall bra du sjekket! Ikke mange som tenker på det Riktig men har lest meg opp endel på andre forumer, og når facelift motoren nærmer seg 200tkm så blir det ofte bank der også. så fy fy BMW. Derfor jeg sjekket de, fikk ikke sove om natta Noen som sitter på Moment til rådene og oljepumpetannhjulet? Edit: kan dette stemme Oil pump sprocket(tends to work loose on the V8s) 25Nm (18 ft-lb) I'm still looking for the rodbolt torque in my books. 5 Nm 20 Nm 80 degrees
///Mr.X Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 sveis mutteren på olje pumpa! Så slipper du at den løsner. Om det ikke kommer noe nm før imorgen skal jeg sjekke autodata på verkstedet
Dirty Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 sveis mutteren på olje pumpa! Så slipper du at den løsner.Om det ikke kommer noe nm før imorgen skal jeg sjekke autodata på verkstedet ikke dumt, da sveiser jeg den bare. ja kjempeflott lurer på om jeg skulle ha bytta rammelagerene på veiva også, Klarer man å gli ut og inn lagerene på veiva?
SteffenM2 Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Får ikke lisensiert bilen din med elektrisk gass, bare så du vet det..
///Mr.X Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Dette er ut ifra Technical Data. Rådelager Skift ut boltene: Ja Rådelager Trinn 1: 5 Nm Rådelager Trinn 2: 20 Nm+65°
|Ole| Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Får ikke lisensiert bilen din med elektrisk gass, bare så du vet det.. Er dette fordi motoren ikkje står i riktig karosseri? I 2013 reglane meiner eg å huske att elektrisk gass var lov? Men var det kunn vist det var i ein bil med elektrisk gass originalt? Det eg tenker på er platene bak i styrehuset, skal ikkje dei kunne sjå alle festepunkta til buret? For å kunne inspisere att det er bolta i tilegg til sveist?
Mikael-B Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Nå har ikke jeg sjekket gjennom 2013 regelverket for racing, men i 2012 var det ikke lov da de ville heller ha en gasswire med returfjærer, så ikke gassen kan henge seg opp.
Tzunami Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Man så jo på gatebil høsttreffet hvordan det går om gassen henger seg opp Den supraen fløy godt!
|Ole| Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Man så jo på gatebil høsttreffet hvordan det går om gassen henger seg opp Den supraen fløy godt! Las igjennom no, det er lov om bilen kjem med elektronisk originalt...
Tzunami Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Nå vet jeg ingenting om den er elektronisk eller ei, vet bare at den hang seg opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå