|Ole| Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Nå vet jeg ingenting om den er elektronisk eller ei, vet bare at den hang seg opp Siterte feil Sorry for OT....
ealoken Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Blir en kul bil og se på årets treff Ser ut som at du har styring på det du skrur også, det er bra lesing!.
Dirty Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Takk for info Har fått godkjent Elgassen av bilsportfotbundet, så lisens blir det Jo takk Ealoken, er race finish, men er vel godt nok det
Dirty Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Nå vet jeg ingenting om den er elektronisk eller ei, vet bare at den hang seg opp Det var Elgass
ealoken Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Takk for info Har fått godkjent Elgassen av bilsportfotbundet, så lisens blir det Jo takk Ealoken, er race finish, men er vel godt nok det Så lenge den spinner så er det greit
Tzunami Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 tror nok ikke du får problemer med det gitt!
Dirty Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Ja da var den satt sammen igjen med nye lager, klarte å rote det til så måtte ta alle rådene på nytt Hentet meg en stor pakke på posten idag, ikke billig for m5 parts Jysla slitt, 160TKM Ny propp ble det også gitt, alt av Oringer pakninger osv ble også byttes. Gjiises det er mye rart i bunnen av denne motoren. Ferdig montert med nye lager +++++
Dirty Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Skrevet Februar 22, 2013 Nå er den satt sammen igjen og starta opp jiHAA
Christer Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 klart når jeg kommer å passer på så går det unna
Dirty Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Skrevet Februar 24, 2013 Ble bytta endel deler idag men glemte å ta bilder. har også fått bærearmene nå Satt på spyleveske tank, trakk opp noe strøm og dysene ble montert under ruta Tenkte å bestille meg slike breddere
Dirty Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Skrevet Februar 25, 2013 får legge ut noen nye bilder av dagens økt. Filmklipp elendig lyd, høres jo ut som ei snekke men http://www.facebook.com/photo.php?v=10151515330389134 bærearmer i hus, Venter på ytre kuler, på vei fra gs før de blir montert Monterte stabstag forran med powerflex gummi og bak Ny foring til girstanga ble montert Ny powerflex til bakstillingen, de fikk jeg ikke bytta idag ble lei Stabstaget forran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå