///Magnusrc Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Disse felgene duger jo de! Enig! Alt skal jo se så fint og flott ut selv på banebiler i dag.. Bedre at det fungerer helt væærst
|Ole| Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Disse felgene duger jo de! Enig! Alt skal jo se så fint og flott ut selv på banebiler i dag.. Bedre at det fungerer helt væærst EINIG...
Dirty Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 blir så digg den bilen din awsome !!edit: Dirty-Fab edition forstilling Hehe takk Felgene duger de, men handlet helt nye Igår
matsrh Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Da er det bare å bla opp bilder av de! Ingen unnskyldning!
Dirty Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 Da er det bare å bla opp bilder av de! Ingen unnskyldning! Hehe Tja er ikke så mye å vise fram, me ntil 600 kr stk måtte jeg bare slå til Syns de sitter som et skudd disse felgene her jeg men
|Ole| Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Vurderte dei der også, er jo kule men fant ut att dei er oppbrukt....Blir garantert kult på bilen din da
Dirty Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 Vurderte dei der også, er jo kule men fant ut att dei er oppbrukt....Blir garantert kult på bilen din da Enig at de er oppbrukte Men tror det blir kult nok og igjen, de var så billig
Dirty Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Det ble et par timer i garasjen idag også gitt. Rart med det, skulle bare ut å titte litt Hadde fått en pakke på posten 1 av mange i disse tider, dama på posten rister bare på hodet når jeg kommer med hentelapp Litt av delene Monterte først slepetropp bak, slik ble det tok ut de gamle pedalene Fjernet BKF Stak Bremserør ++++++ borret noen hull og slik ble det Da var det bare å bolte de fast montert, Syns de passet veldig bra her Luft må den jo ha, blir noe alla slik, må bestille noe mer slanger. Få fikk jeg besøk av christer på forumet, så da måtte vi til med panseret Og slik ble det
Sund.M3 Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 ser veldi gromt ut det motor rommet nå men ville kansje bytta ut de blå silikonslangene med svarte
|Ole| Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 ser veldi gromt ut det motor rommet nå men ville kansje bytta ut de blå silikonslangene med svarte +1 bortsett fra att du må bruke dei slangene du synst passer best, det verste som finst når man skal lage kult motorrom er å lage etter kva andre synst også plager det ein sjølv
Dirty Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Må bruke det man har liggende, så da ble det blå funker like bra de sist jeg sjekka
Disaster Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Nå er det breddere til salg på forumet her..
PM.Hagadøkken Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Hadde jeg vært deg hadde jeg putta spylertanken Baki blir mye cleanere;) har du stående pedalboks eller hengende?
Dirty Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Nå er det breddere til salg på forumet her.. Pm sendt Hadde jeg vært deg hadde jeg putta spylertanken Baki blir mye cleanere;) har du stående pedalboks eller hengende? Enig, må nok gjøre det Stående pedalboks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå