Dirty Skrevet April 12, 2013 Forfatter Skrevet April 12, 2013 Tenkte å koble den ut å ta meg en prøvetur Men har M5 svinhjul, er ikke de like dype som 540 svinghjul ?
///MPower Skrevet April 12, 2013 Skrevet April 12, 2013 Hvis den hadde vert for lang, hadde den ikke presset for langt da slik at pinnene på trykkplaten tok i lamelleny når du presser inn pedal? Hvilken kasse og slave hadde du?
Dirty Skrevet April 12, 2013 Forfatter Skrevet April 12, 2013 Hvis den hadde vert for lang, hadde den ikke presset for langt da slik at pinnene på trykkplaten tok i lamelleny når du presser inn pedal? Hvilken kasse og slave hadde du? Når jeg brukte org pedalsett så måtte jeg lage en stopper på 7-8 cm lang bak pedalen, når jeg trykket inn kløtsjen kom det en skrapelyd, da var den nok for lang iallefall Det problemet har jeg ikke nå med pedalsett og samme oppsett i kassa. 530 girkasse slave sto i kassa når jeg kjøpte den om jeg ikke tar helt feil, men ble usikker.
kvammis Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Går utfra at du har fjernet cdv? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Dirty Skrevet April 13, 2013 Forfatter Skrevet April 13, 2013 CDV? har fått gang på det nå, så skal av å kjøre i morgen
Dirty Skrevet April 13, 2013 Forfatter Skrevet April 13, 2013 Litt bilder fra idag Nylig tatt hjulstillingkontroll Satt på sommerfelger på vogna Nyvaska begge 2 jaja vet den er høy, men vil ha den sånn Satt på hylser
///Magnusrc Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Blir bra stuk på den nå! Gleder meg til jeg får mine bærearmer Håper det meste løser seg nå. Barnesjukdommer blir det uansett.
Jås Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 CDV?har fått gang på det nå, så skal av å kjøre i morgen Clutch delay valve. Greit å finne ut av barnesykdommer før du står på ei bane...
Lars89 Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Grom kjøring i dag. Gleder meg til å se den på tørt føre!
tommyheimberg Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Bilder/film fra prøvetur??) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
Christer Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 var gøy å få ratta i dag både e36en min og dirty sin fungerte relativt feilfritt... trur du er fornøyd kim ?
Dirty Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 CDV?har fått gang på det nå, så skal av å kjøre i morgen Clutch delay valve. Greit å finne ut av barnesykdommer før du står på ei bane... Å den ja ja, den er vekk Grom kjøring i dag. Gleder meg til å se den på tørt føre! kjøringen var ikke mye å skryte av så ikke en SHIT.. Dogget helt ned, og hadde ei hinne med frostveske på frontruta. Men det var morro å få prøvd bilen den funket veldig bra, men merka at jeg trenger servo, vanvittig hard på ratte. powerflex foringen på venstre side til bakstillinga har revna ser jeg, så ikke rart jeg følte bakstillinga levde sitt eget liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå