Dirty Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 var gøy å få ratta i dag både e36en min og dirty sin fungerte relativt feilfritt... trur du er fornøyd kim ? Ja det var morro, litt valutta for alt stresse jeg har hatt denne uka bilen er i samme stand som når vi reiste i dag tidlig. må være første gang tror jeg
Christer Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 heheh ja pine både min og din, det har vel faktisk aldri skjedd før
Dirty Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 heheh ja pine både min og din, det har vel faktisk aldri skjedd før Nei det tror jeg ikke
larsern6 Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Syns du skulle ordna ei X-pipe på eksosen din. Var litt "plenklipper" lyd Men virka som den er helvettes bunnsterk? lå å spant på 1000rpm virka det som:)
Dirty Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 Syns du skulle ordna ei X-pipe på eksosen din. Var litt "plenklipper" lyd Men virka som den er helvettes bunnsterk? lå å spant på 1000rpm virka det som:) Hehe ja må kanskje det, momentsterk motor ja spinner jo bare man ser på gassen Noen med tips? Etter å ha kjørt litt så tar kløtsjen nå mye lenger ute en før, og jeg har en skrapelyd når jeg trør den helt inn. for meg virker det nå som slavesylinder pinnen er for langt http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... 150/675786
larsern6 Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Var det første jeg og tenkte, for lang pinne. Bare å kapp av den litt isåfall. Eventuelt for tykt utløserlager da.
Dirty Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 Men hvorfor den plutselig skal ha blitt for lang er jo merkelig, kan det ha sittet noe luft i den tro? jeg shimser den bare ut tenker jeg
Trond.S Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Gratulerer med det som virker å ha vært en velykka prøvetur Ikke noe problemer med motor? Tok gassen i alle turtall og havna ikke i noe slags nødprogram? Må vel ha vært litt kjedelig uten et eneste turbohavari?
Dirty Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 Gratulerer med det som virker å ha vært en velykka prøvetur Ikke noe problemer med motor? Tok gassen i alle turtall og havna ikke i noe slags nødprogram?Må vel ha vært litt kjedelig uten et eneste turbohavari? haha Motor funket veldig bra, men må nok ha en annen diff, spinner jo ut alle gira på få sekunder ikke noe nødprogram som jeg merket til, turtallarsperra var frisk og fin så. Greit å slippe turbo styret kjenner jeg, bare passe på at den har vann og olje Er redd for at den vil gå varm om sommeren, lå på en 100 grader under kjøring. har laget meg en liste med div ting jeg skal ta tak i, men såpass må man vel nesten regne med
M3 Yngve Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Om du får termostat med mindre grader, er det lurt å montere. På S54 får man 56 graders termostat. Hvordan er det å kjøre med hjula ute i periferien da ?
Dirty Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 Om du får termostat med mindre grader, er det lurt å montere. På S54 får man 56 graders termostat. Hvordan er det å kjøre med hjula ute i periferien da ? Lurte på å kjøre uten termostat? tar den ut å sjekker tempen iallefall. Helt topp masse sving og bilen satt som et skudd på vått føre
BMW E30 325 Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Hvordan skal du regulere temp da? En motor bør ikke gå for kaldt heller
Dirty Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 Hvordan skal du regulere temp da? En motor bør ikke gå for kaldt heller Vet det er ikke bra, tenkte bare å prøve meg fram litt. Vurderer elektrisk servopumpe siden jeg mangler pumpe på min, klarer de å levere nok olje når man ratter fort ?
M3 Yngve Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Noen gjør det andre ikke. Mercedes har noen fine på sine A klasser, men ikke sett noen her har prøvd dem til drift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå