Gå til innhold

Team Bajas E30M3 S62 vt1-560 HAVARI!! ny motor noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg snakte med pappa Kvissel på Gatebil September 2011, da fekk eg informasjon om att dei tok elektrisk servo fra nyare Opel Corsa og det vart vist heilt sjukt bra, dei plasserte den inni bilen på passasjersida, lagde rør fram til slanger og inn på tannstanga.

Skrevet

Mange gode tips her nå :)

må ned på huggeren å sjekke :)

Edit: fant bare en opel astra GL men den var låst, har den også samme servopumpe?

Skrevet
Det hotte nå om dagen er elektrisk rattstamme ;) kan man slenge pumper å drit på dynga.

:shock:

Høres ut som mye jobb, er vel noe MB opplegg det ?

Skrevet

Neida, må bare ordne no brakett til rattstammen og frese en lagerholder da det sitter en opplagring i rattlåsen som en må fjerne. samt skjøte mellom bmw og den nye så ern i boks . Akkurat montert på e28n

Skrevet
Neida, må bare ordne no brakett til rattstammen og frese en lagerholder da det sitter en opplagring i rattlåsen som en må fjerne. samt skjøte mellom bmw og den nye så ern i boks . Akkurat montert på e28n

Hmm høres jo ut som litt jobb Hehe, funker det bra da?

Skrevet

Nå har ikke jeg fått prøvd in action enda, men blir fryktelig lett på rattet (hardheten kan jo også justeres med et pot meter ) men stillestående så klarer man fint å svinge med breie slicks uten ratt , bare ved å vri på akselen

Skrevet

Elektrisk rattstamme fra Opel combo fungerer veldig godt! Har montert det på rallycrossbilen, og jeg skal montere det på BMWn og etterhvert, det er helt rått hvordan det fungerer.! Oljeservo kan bare legge seg!

Skrevet

Hvem moddel Opel er disse rattstammne fra ? På litt nye 1 er og 3 ere, er det alt på tannstang.

Tror det funker bra også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...