bjørnm3 Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 lars kvissel har sånn rattstamme i sin e30 bane bil gå inn på face og se! så veldig kurant og ryddig ut pluss at han har montert en steering quickner også Men hvordan er den og koble opp elektrisk da? er vel ikke så enkelt at den kun behøver spenning? Fant ingen bilder inne på kvissel der de er bilder av den ratstammen eg.Link? Bjørn
PM.Hagadøkken Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Jo det er det:) ellers styrer kontrollboksen resten, du må også ha en justeringsenhet, en variabel motstand man får kjøpt ferdig til boksen
bjørnm3 Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 virka til og ver ein fin løsning,men har du eit delenr på den boksen eller noe vis man ikke får tak i den sammen med bilen? Bjørn
Dirty Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 Fikk endelig tak i en S62 servopumpe til et par hundrelapper, så da dropper jeg el servo i førsteomgang
Mikael-B Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Gasolin selger hvert fall slik justerbar kontroll til elektrisk servo: http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=37_108&products_id=12293
PM.Hagadøkken Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Det er ikke slik boks Kai Roger bakken selger komplette slike sett for 3500,- rimelig billig egentlig
Dirty Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Ny servopumpe er på vei i posten fra England, skal bli fint med servo Lakket innsugsrøret svart, ble vel endel bedre?
Dirty Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 Jo takk for det Bildet lyver nok litt på finish men, er jo racecar Hehe
ehrnst Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 Ser bra ut det der, men tror jeg heller hadde lagt tiden i å bytte de blå slangene enn å lakke røret;) Det greiene med foringen skjer fort om man bukker opp bilen på travers før den har fått satt seg
Dirty Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 gatebil spesial, mange kjente morro fikk på no felger bak idag, men må ha tak i 1.5cm spacer hvem selger skrudde til en ok pris? Ble jo ikke værst? Lagde meg denne her også, bolta den fast bak i trunken, så kan jeg jekke opp ræva bak mellom pottene
PM.Hagadøkken Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 Kule bilder i Gatebil! var det flere fra bimmers der? har ikke kommet i hyllene her ennå, så noen må oppdatere meg
BMW E30 325 Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 Nå er ikke jeg dreven på spacere, men 1,5cm altså 15mm skrudde tror jeg blir vanskelig å få i (?) satt faktisk å så på spacere på koed i sta, det minste de leverte i skrudde spacere var vel 20mm eller 25. så litt på ebay, og det ser ut for meg som at billigste løsning var å handle fra koed, pga frakt. Ble mye flottere med nye bakhjul:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå