Dirty Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 nice! Takk Nå er ny clutch lamell på vei i posten fra KL racing Skal også få dreid ned svinghjulet litt slik at lamellen passer jeg solgte en Sinter clutch til en på forumet her, skulle være til E39 M5 om du leser dette send meg en PM? skulle bare hatt tykkelsen på lamellen. Siden jeg bruker trykkplaten som følgte med selv.
Dirty Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 Veit hanskr har handla noke clutch med deg Å nais er nok han da
|Ole| Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Skikkelig FILM! Eg har trua på deg og kjøyringa di i år
Dirty Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 Skikkelig FILM! Eg har trua på deg og kjøyringa di i år Hehe det er bra
Christer Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Veldig... Herregud å badass bilen min så ut når meg og terje kjører twin:) din ser og bra ut
Dirty Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 Veldig... Herregud å badass bilen min så ut når meg og terje kjører twin:) din ser og bra ut Ja jævli rå Fikk et bilde av Sondre just Sjekk ut da http://www.facebook.com/SBOPhotography?fref=ts
///Mr.X Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 ...å badass bilen min så ut når meg og terje kjører twin... Ja den var lav å fin! Kim ...lav og fin! Bra film å bra kjøring
MikaelR Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Bra film.. å kjøring men kan du være så snill å trekk inn luftfilta.. så di ikke stikk utfor grill?
Dirty Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Skrevet Mai 9, 2013 Motoren må jo ha kald luft Hmm min flaks monterte jo dette her for 10 mil siden gåent? http://www.facebook.com/photo.php?v=101 ... eo_comment
Dirty Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Skrevet Mai 9, 2013 8mm tjukk takk da fant jeg ut av det og anbefaler ingen å kjøpe F1 Kitt til sin BMW, bare noe søppel den trykkplata som følgte med! Dette kan umulig være nok ? Hvorfor er det hakk her ? Er vel ikke meningen den skal bunne ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå