Dirty Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Skrevet Mai 24, 2013 Hehe får ha med en i reserve, bosch 044 pumpe gidder jeg ikke ta meg råd til, lei av å bruke penger. nå vil jeg bruke dritten Monterte Volvo V70 vifte igår. FYY den blåser monterte et gløderele fra VW transporter T5 men det smelta jo!! Hvilke rele må jeg bruke?
Azeton Skrevet Mai 24, 2013 Skrevet Mai 24, 2013 Hehe får ha med en i reserve, bosch 044 pumpe gidder jeg ikke ta meg råd til, lei av å bruke penger. nå vil jeg bruke dritten Monterte Volvo V70 vifte igår. FYY den blåser monterte et gløderele fra VW transporter T5 men det smelta jo!! Hvilke rele må jeg bruke? Jeg bruker biltemarele på v70 vifte
Dirty Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Skrevet Mai 24, 2013 Hehe får ha med en i reserve, bosch 044 pumpe gidder jeg ikke ta meg råd til, lei av å bruke penger. nå vil jeg bruke dritten Monterte Volvo V70 vifte igår. FYY den blåser monterte et gløderele fra VW transporter T5 men det smelta jo!! Hvilke rele må jeg bruke? Jeg bruker biltemarele på v70 vifte 1 stk 40 amp?
Dirty Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Skrevet Mai 27, 2013 Bilen er nå klar til DHB Danmark, reiser ned på Torsdag Prøvetur, check! Bare få kjørt den opp på tralla nå malte opp reservediffen Transporteren har også fått en ny look
Christer Skrevet Mai 27, 2013 Skrevet Mai 27, 2013 Er rett i nærheten av legoland i billund, ca 3 timer fra hirtshals
Dirty Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Skrevet Juni 3, 2013 Kommet meg hjem fra Danmark og DHB, fantastisk helg med masse kjøring. Dog så streiket bilfrakteren på vei til Tyskland på Fredag Lånte de vekk til noen kamerater. De skulle bare en kjapp tur over grenser og handle litt, Go driv på motorveien så begynte den å lekke vann. vanntempen var stabil så de merket ikke noe til vannlekasjen. så ja den er skjært så 30 Mil ned i danmark med skjært bilfrakter banebil og biltralle Fått den vekk fra motorveien og på vei opp til DHB Bare en ting å gjøre. få den på bilhengeren og frakte den opp til kaia 24 mil unna DHB på fredag kom tilbake på DHB kl 03.00 løpet startet kl 08.00 Lørdag Bilen måtte gjøres klar. så vekkerklokka på 06.00 Kjøringen gikk bra, jeg kjørte SEMI PRO Gikk videre på løredag og havnet på en 8 plass i finalen på Søndag, Meget fornøyd, Bilen gikk som en drøm, tømte dekk etter dekk
|Ole| Skrevet Juni 3, 2013 Skrevet Juni 3, 2013 Hehe får ha med en i reserve, bosch 044 pumpe gidder jeg ikke ta meg råd til, lei av å bruke penger. nå vil jeg bruke dritten Monterte Volvo V70 vifte igår. FYY den blåser monterte et gløderele fra VW transporter T5 men det smelta jo!! Hvilke rele må jeg bruke? Jeg bruker biltemarele på v70 vifte 1 stk 40 amp? Eg bruka 1 stk 40 amp... Skal skifte til 70 amp no da eg smelta eit av dei 40 amp rele`a i fjord...
Pedi Skrevet Juni 3, 2013 Skrevet Juni 3, 2013 Morro at grombilen funka fett, gleder meg å høre! Synd med Transporteren da, men slik er det nå desverre til tider....
///Magnusrc Skrevet Juni 3, 2013 Skrevet Juni 3, 2013 Grattis med 8 plass! Sleng ut bilder fra kjøringa om du har !
HypeTraxX Skrevet Juni 4, 2013 Skrevet Juni 4, 2013 Gratulerer! Lyst på ny Sporter? Jeg har en T4 lang type uten vinduer på siden. Påkostet 37000kr av et firma i 2011. Bla ny topp til 12 lapper. Hvit med litt brun farge nederst 2,5 tdi. 2002 mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå