M-tech02 Skrevet Juni 11, 2013 Skrevet Juni 11, 2013 blir denne bilen å se nordafør denne helga? ellers kanon tøff bil med ett strøøkent motorrom;)
Dirty Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Skrevet Juni 14, 2013 Morro at grombilen funka fett, gleder meg å høre!Synd med Transporteren da, men slik er det nå desverre til tider.... ,Jaja ny motor skal inn i transporteren i morgen, så da blir den så god atte Liten filmsnutt fra oss på sørlandet http://www.facebook.com/photo.php?v=101 ... 8548213387 Viktig med sykkel på treff
Dirty Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Skrevet Juni 14, 2013 blir denne bilen å se nordafør denne helga? ellers kanon tøff bil med ett strøøkent motorrom;) takk for det blir nok ikke noe før E30Meet, bilen fikk litt juling kosmetisk på DHB, men men skal jo brukes opp
BMW E30 325 Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 pics:D blir morro å se den på E30meet, igjenn
|Ole| Skrevet Juni 15, 2013 Skrevet Juni 15, 2013 blir denne bilen å se nordafør denne helga? ellers kanon tøff bil med ett strøøkent motorrom;) takk for det blir nok ikke noe før E30Meet, bilen fikk litt juling kosmetisk på DHB, men men skal jo brukes opp Kan ikkje vere kresen på det når du kjøre drift Kim! møt no opp sånn som den er, eg er sugen på å sjå film!!
Christer Skrevet Juni 15, 2013 Skrevet Juni 15, 2013 blir denne bilen å se nordafør denne helga? ellers kanon tøff bil med ett strøøkent motorrom;) takk for det blir nok ikke noe før E30Meet, bilen fikk litt juling kosmetisk på DHB, men men skal jo brukes opp Kan ikkje vere kresen på det når du kjøre drift Kim! møt no opp sånn som den er, eg er sugen på å sjå film!! https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... 8548213387
|Ole| Skrevet Juni 15, 2013 Skrevet Juni 15, 2013 Sett den, eg vil sjå fra Rudskogen på E30Meet ilag med alt det strøkne som skal vere der
Christer Skrevet Juni 15, 2013 Skrevet Juni 15, 2013 hehe ser den.. skal bli gøy å se om man kan få til å ratte litt og
Dirty Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Skrevet Juni 15, 2013 Jeg er ikke kresen folk må bare ikke forvente en strøken E30 Handla denne idag startet Kl 13.00 ga meg halv 21.30 Effektiv mann må æ sei Først hentet Donorbil -vært å hentet motor løfter -tatt ut motoren -frakta donorbilen ned på søppla -så tatt ut motoren av bilfrakteren -flyttet over masse deler på ny motor -satt i ny motor i bilfrakteren - kun litt små dill igjen
Dirty Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Skrevet Juni 17, 2013 Ble en kjapp Hillbillies fiks av bakplata etter DHB helga, Teip Ellers demonterte jeg innsuget og div igår
Dirty Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 Hjemme fra E30meet fy for en gøy helg syns kjøringen satt utover dagen også når det ble tørt dekkene forsvant i alle fall Fort fort
Kristov Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 Perfekt lyd i denne! Hva består eksosanlegget av?
Dirty Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 Perfekt lyd i denne! Hva består eksosanlegget av? Strakerør og M5 bakpotte Hadde en eksosleasje etter jeg smalt nedi biltralla. så på tomgang var det skikkelig båtlyd men på flatt ØS syns jeg lyden er bra
Kristov Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 Perfekt lyd i denne! Hva består eksosanlegget av? Strakerør og M5 bakpotte Hadde en eksosleasje etter jeg smalt nedi biltralla. så på tomgang var det skikkelig båtlyd men på flatt ØS syns jeg lyden er bra Ok, var i alle fall kjempelyd i den fra angsten og oppover
Dirty Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 Perfekt lyd i denne! Hva består eksosanlegget av? Strakerør og M5 bakpotte Hadde en eksosleasje etter jeg smalt nedi biltralla. så på tomgang var det skikkelig båtlyd men på flatt ØS syns jeg lyden er bra Ok, var i alle fall kjempelyd i den fra angsten og oppover Så bra sto du å tok bilder eller ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå