tommyheimberg Skrevet Oktober 5, 2013 Skrevet Oktober 5, 2013 Blir bra med m3 look:-)) alle delene blir i stål? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Dirty Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2013 Bare skjermene, resten er glassfiber, må spare på vekten vettu
Dirty Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2013 H&R med powerflex, ikke noe fancy noe
Dirty Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2013 Jeg vurderer Glassfiber skjermer bak med innerskjerm av stål.Hvilket lim brukes? skal de poppes fast sammen med lim?Trenger innspill på best resultat
kvammis Skrevet Oktober 6, 2013 Skrevet Oktober 6, 2013 Jeg vurderer Glassfiber skjermer bak med innerskjerm av stål. Hvilket lim brukes? skal de poppes fast sammen med lim? Trenger innspill på best resultat Hvis jeg skulle gjort det hadde jeg nok brukt popnagler evt. sammen med en tynn stripe med MS (bare for å tette). Så er det greiere når man må bytte den også
Dirty Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2013 Har ikke så lyst på synlinge skjøter om du skjønner, så må vel til med sparkelspaden burde vel lime med noe som ikke beveger seg?
tommyheimberg Skrevet Oktober 6, 2013 Skrevet Oktober 6, 2013 Tror nikk stål og sveis er det eneste som holder de bevegeldene dom blir i karroseriet hvertfall på en banebil!.. men skal ikke si det med sikkerhet da jeg ikke vet sikkert:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
kvammis Skrevet Oktober 6, 2013 Skrevet Oktober 6, 2013 Har ikke så lyst på synlinge skjøter om du skjønner, så må vel til med sparkelspaden burde vel lime med noe som ikke beveger seg? Da utgår popnagler. Det greieste da er nok å bruke f.eks 3M sin 2k karroserilim. Den blir helt hard, og "like sterk som sveis". Har brukt den mye ifm. bytte av bakskjermer og takplater.. Tror nok uansett det er fare for at sparkel kan sprekke med tiden mellom glassfiber og stål da det reagerer forskjellig på varme, men bruker å gå bra en stund..
Dirty Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2013 Da utgår popnagler. Det greieste da er nok å bruke f.eks 3M sin 2k karroserilim. Den blir helt hard, og "like sterk som sveis". Har brukt den mye ifm. bytte av bakskjermer og takplater.. Tror nok uansett det er fare for at sparkel kan sprekke med tiden mellom glassfiber og stål da det reagerer forskjellig på varme, men bruker å gå bra en stund.. Det er godt mulig det kan bli tøft med synlige skjøter og poppa skjermer om finishen er bra, men er skeptisk. Greit nok det er jo en driftebil men liker at det ser litt bra ut også. Jarmund har sparklet sine og ser ikke ut til å sprekke? er vel slik de gjør det på rallybiler også. Om det sprekker jaja da er det jo bare å fikse det til vinteren igjen 3M sin 2k karroserilim ja, den kan jeg bruke på skjørter og Tak kassett også, takk for tips
tommyheimberg Skrevet Oktober 7, 2013 Skrevet Oktober 7, 2013 Jeg syns ikke det er fint med synlige poppnagler:-p men det er jo opp til hver enkelt og velge selv:) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Dirty Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2013 Er enig med deg Fikk gitt den litt shine under idag, er jo ikke noe utsillingsbil akkuratt Men ble helt greit, enkelt å holde rent nå
Sund.M3 Skrevet Oktober 8, 2013 Skrevet Oktober 8, 2013 Blir bra med M3 look, skal du bytte bakplate for pre-face baklykter også da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå