PenguiN- Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 vent litt, la meg se om jeg har forstått deg riktig, du har nå plukket ut baksetene og kjører rundt UTEN bakseter i en 320 gatebil fordi du ønsker vekt og mer skyv ? Dette er like harry som jeg vil tro det er ulovlig. Kjøp deg en ny bil mann...herrefred, det får da være grenser for tåpelige påfunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Hvis du hadde lest helle tråden så hadde du forstått hvorfor har jeg gjort det. Tok ut baksete for å spare vekt, det subber i bakskjermene pga senking, tidligere eier har puttet på senkesett fremme og bakk, men så fant han ut at det subber så han puttet orig.fjærer bakk, så fikk jeg senke fjærer på kjøpet, men ikke orig,fjærer foran. Bilen va helt ut av balanse og farlige kjøreegenskaper, de som prøvd den combo vil forstå hva jeg snakker om. Så jeg hadde ik noe valg enn å putte på senke fjærer bakk. Etter at jeg tok ut sette, har den sluttet å subbe m mindre jeg har halv tank. Mine ruter er sotet, så du ser ikke at dem er borte. Men du får ha dine egne meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Dro ut en kveld og tok noen bilder i gate lys, her er noen av dem. Så dagen etter, bensin pumpe havari, henter bilen idag fra verksted, delene er bestilt. Verksted skal ha 5600kr for å bytte bensin pumpe, pumpen koster 3400kr alene, bestilt en fra usa med bensin filter, alt for under 900kr med frakt og moms. snakk om pris forskjell her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 det har vært en stund siden jeg oppdatert her. Bilen er solgt, etter mye småproblemer med den blei jeg endelig lei av det. Bensinpumpe har vært bare start på endeløse feil. Knock sensor, bensin filter, abs pumpe, abs sensorer fremme, feil koder skyldes kontakt feil. Alder tar på en bruksbil, og når tiden ik strekker og ingen sted å stå, da blir det fort dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå