nisja Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 hei. har et problem.. vindusviskerene henger, slår bryteren i av posisjon men de fortsetter å gå hva kan være problemet, rele som henger eller noe? hvor finner jeg eventuelt dette på bilen? takk for svar
tveitenperformance Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 har du funnet ut noe av dette har samme problem?
KrHeLl Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Releet er plassert bak hanskerummet, ta det ut og sjekk Står WI-WA på det.. Edit: Så nå at posten er gammel, men for søket skyld...
nisja Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 takk for hjelpen har ikke funnet det ut enda men kanskje det blir nå
scoot Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Jeg har et slikt relee liggende om du skulle trenge:)
tveitenperformance Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 noen som har bilde hvor det står? finner det ikke
nisja Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 noen som har bilde hvor det står? finner det ikke henger meg på den jeg og kom gjerne med bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå