bergeee Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 hallo, driver og "piffer" opp motor rommet på min e34, men må jo rubbe meg i hæl før jeg kommer ned til lakken? sett dette på flere andre bmwer og, så jeg lurte egentlig bare på kjappeste veien i mellom den guffa jeg?
Yngvejos Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Mener å huske at jeg brukte stålbørste på drillen for å fjerne mitt belegg.
Rayen Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 eg brukte en skarp kniv og skrapet fint då får du av hele biter til tider.. resten må du som sagt ta med stålbørste og pusse og gnikke.. blir bra tilslutt, stod lenge på min i vinter
bergeee Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 har stått en stund nå med parafin og avfetting:P går jo av, men helvete da, trur jeg skal prøve en sånn skure svamp;) vill tru det blir litt riper i lappen under av og stå med stålbørste:P
Esbos Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Jeg brukte en motorvaks spray og en børste, samt litt sitrusrens og mye gnikking! Ble rent tilslutt..
bergeee Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 fikk av endel med sånne skure svamper og avfettig:) er vell ikke andre knep en og pusse seg grønn gul og blå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå