Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med dragning til en av sidene ved kjøring selv på ny vei?? litt risting i ratt er det også.. lufttrykk er ok..

hvordan er det lurt å gå frem i feilsøking...?

erfaringer tas vel imot....:)

Skrevet

Tipper også det, men lurt å skrive det ;)

Litt mer info hadde også vært greit..

Er dekkene avbalansert? Ulyder i hjullager? Slitne foringer i styrestag? Andre ulyder?

Skrevet

Jeg vil tro hjulvinklene er litt ute av stilling. Skyldes gjerne slitasje i understell eller manglende justering etter tidligere arbeider/utskiftinger.

Skrevet

Det kan være hjulvinkler/slakke i understell. Men en vesentlig ting er dårlige dekk. Dekk som er blitt kjørt med feil luft-trykk blir aldri det samme igjen.

Skrevet

ja glemte jo seff å skrive hvilken bil men stemmer at det er en 99 e46 320i.. bremser er helt nytt foran og dekkene også gode.. avbalansert er de også men har dog noen skader og hakk i felgene.. en forstillingskontroll er sikkert lurt ja.. ellers er det ingen andre ulyder nei.. da hadde jeg sikkert kunne lokalisert feilen tror jeg..

men takker for innspill folkens..

• 2 months later...
Skrevet

Gammelt innlegg men ville bare oppdatere med at grunnen til risting og dragning var stor slakk i begge foringene på bærearmene i forstilling.. Så nå bestiller jeg nye. Vurderer settet fra gs performance.. Foringer i urethan. Noen som har brukt disse???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...