gullsakar Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 noen som har erfaring med dragning til en av sidene ved kjøring selv på ny vei?? litt risting i ratt er det også.. lufttrykk er ok.. hvordan er det lurt å gå frem i feilsøking...? erfaringer tas vel imot....
Esbos Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Du kan jo begynne med å fortelle hvilken bil det gjelder? `Gjerne også i topic
StraightSix Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Går utifra at han mener sin egen bil, se under kjøretøy: 1999 320I e46. Dette kan være så mye, bremser som har hengt seg, eller kast i skiver er det jeg kommer på i farten.
Esbos Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Tipper også det, men lurt å skrive det Litt mer info hadde også vært greit.. Er dekkene avbalansert? Ulyder i hjullager? Slitne foringer i styrestag? Andre ulyder?
Odd-M Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Jeg vil tro hjulvinklene er litt ute av stilling. Skyldes gjerne slitasje i understell eller manglende justering etter tidligere arbeider/utskiftinger.
lotus Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Det kan være hjulvinkler/slakke i understell. Men en vesentlig ting er dårlige dekk. Dekk som er blitt kjørt med feil luft-trykk blir aldri det samme igjen.
hao Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Tror nok en forstillingskontroll er eneste mulighet hvis ikke det er åpenbare feil som bremser eller lager som henger
gullsakar Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 ja glemte jo seff å skrive hvilken bil men stemmer at det er en 99 e46 320i.. bremser er helt nytt foran og dekkene også gode.. avbalansert er de også men har dog noen skader og hakk i felgene.. en forstillingskontroll er sikkert lurt ja.. ellers er det ingen andre ulyder nei.. da hadde jeg sikkert kunne lokalisert feilen tror jeg.. men takker for innspill folkens..
gullsakar Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Gammelt innlegg men ville bare oppdatere med at grunnen til risting og dragning var stor slakk i begge foringene på bærearmene i forstilling.. Så nå bestiller jeg nye. Vurderer settet fra gs performance.. Foringer i urethan. Noen som har brukt disse???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå