Toor1988 Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Har hvert og avbalansert framdekka men det hjalp ikke Hva kan det hvere?
Toor1988 Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Kast i skivene framme ok tusen takk Noe dritt at skivene er nesten helt nye
Toor1988 Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Kan og være hjullager. Rister det på rattet hvis hjullager frammer begynner og ble ødelagt framme? Lett og skifte alene?
RF91 Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Hvis lageret er kaputt ville jeg tro du hadde hørt det. (Correct me if I'm wrong) Men er ikke så veldig vanskelig å skifte lager så lenge en har utstyret til det. Du burde forresten finne ut hvor mye moment det skal skrus til med når du har satt alt sammen igjen
Odd-M Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Slark i understellsdeler kan det også være. Men det jeg har erfart etter flere år med feilsøk på E39 og vibrasjoner er at de er hypersensitive på kast i dekk og felger, særlig høydekast. Du kan balansere perfekt herifra og til evigheten uten at det blir bedre, da det likevel ikke gjør noe som helst med kast. Og problemet eskalerer voldsomt med økt diameter og lavere profil. Er det kast så kan du bare hive driten rett på dynga. Jeg ser på showroomtråden din at du har et billig og stort sett felger fra GS. Setter en femmer på at dette er feilkilden. Edit: jeg har utvikla kronisk allergi mot jallafelger og Kina-dekk etter dårlig erfaring på just E39.
Toor1988 Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Slark i understellsdeler kan det også være. Men det jeg har erfart etter flere år med feilsøk på E39 og vibrasjoner er at de er hypersensitive på kast i dekk og felger, særlig høydekast. Du kan balansere perfekt herifra og til evigheten uten at det blir bedre, da det likevel ikke gjør noe som helst med kast. Og problemet eskalerer voldsomt med økt diameter og lavere profil. Er det kast så kan du bare hive driten rett på dynga.Jeg ser på showroomtråden din at du har et billig og stort sett felger fra GS. Setter en femmer på at dette er feilkilden. Edit: jeg har utvikla kronisk allergi mot jallafelger og Kina-dekk etter dårlig erfaring på just E39. Da vet jeg hva jeg ska gjør når jeg står opp ta meg en tlf til gs
Odd-M Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Få sjekka for kast før du brenner løs i telefonen da...
Toor1988 Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Få sjekka for kast før du brenner løs i telefonen da... ok. hvordan kan jeg finne ut av det da?
Torsa Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Få sjekka for kast før du brenner løs i telefonen da... ok. hvordan kan jeg finne ut av det da? Få dem kjørt i avbalanseringsmaskin med og uten dekk, da vet du om det er dekk eller felger..eller i verste fall begge deler. (har selv sensitiv E39 med org 235X45X17) Mvh Torsa
Toor1988 Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 Snakka me dem på GS de sa jeg burde sjekke opphengskulle og styrestag og hjullager først.
Toor1988 Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 Trur jeg ska ta og montere på de gamle fram felgene mine som er 18 og prøve. da finner jeg vel ut om det er kast i ny felgene framme
Loco Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Jeg hadde slitte foringer foran ved bærebrua. Skifta ut hele bærebrua med den bakre foringa og ristinga forsvant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå