Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvis lageret er kaputt ville jeg tro du hadde hørt det. (Correct me if I'm wrong) Men er ikke så veldig vanskelig å skifte lager så lenge en har utstyret til det. Du burde forresten finne ut hvor mye moment det skal skrus til med når du har satt alt sammen igjen

Skrevet

Slark i understellsdeler kan det også være. Men det jeg har erfart etter flere år med feilsøk på E39 og vibrasjoner er at de er hypersensitive på kast i dekk og felger, særlig høydekast. Du kan balansere perfekt herifra og til evigheten uten at det blir bedre, da det likevel ikke gjør noe som helst med kast. Og problemet eskalerer voldsomt med økt diameter og lavere profil. Er det kast så kan du bare hive driten rett på dynga.

Jeg ser på showroomtråden din at du har et billig og stort sett felger fra GS. Setter en femmer på at dette er feilkilden.

Edit: jeg har utvikla kronisk allergi mot jallafelger og Kina-dekk etter dårlig erfaring på just E39.

Skrevet
Slark i understellsdeler kan det også være. Men det jeg har erfart etter flere år med feilsøk på E39 og vibrasjoner er at de er hypersensitive på kast i dekk og felger, særlig høydekast. Du kan balansere perfekt herifra og til evigheten uten at det blir bedre, da det likevel ikke gjør noe som helst med kast. Og problemet eskalerer voldsomt med økt diameter og lavere profil. Er det kast så kan du bare hive driten rett på dynga.

Jeg ser på showroomtråden din at du har et billig og stort sett felger fra GS. Setter en femmer på at dette er feilkilden.

Edit: jeg har utvikla kronisk allergi mot jallafelger og Kina-dekk etter dårlig erfaring på just E39.

Da vet jeg hva jeg ska gjør når jeg står opp

ta meg en tlf til gs

Skrevet
Få sjekka for kast før du brenner løs i telefonen da... ;)

ok. hvordan kan jeg finne ut av det da?

Få dem kjørt i avbalanseringsmaskin med og uten dekk, da vet du om det er dekk eller felger..eller i verste fall begge deler.

(har selv sensitiv E39 med org 235X45X17)

Mvh Torsa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...