Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt stylinga liggende leeeeenge og til helga skal den endelig på. men er det noen som har en god metode på festinga av dette greiene.. vil jo ha minst mulig av skruer og slikt som syns...

Skrevet

glassfiber greier.. det er spoiler foran og bak og på sidene(godt forklart :applause: ) kan nesten bare tre stylinga utenpå fangerne når jeg har tatt av gummilistene,men det blir jo litt mellom rom inni der og det må veldig mye tec 7,sparkel ol for å få limt imellom fanger og spoiler lissom....

oxo passer jo ikke blinklysa forran,åssen blinklys kan jeg bruke der? hulla er lissom akkurat litt for små....

Skrevet

fikk stylinga av en kamerat for en stund siden og jeg må jo ha noe der framme... bilen var egentlig helt komplett med plastikk "leppe" til og med plastikken under bilen var hel... men så dro venninna mi av veien for noen vintere siden(ho får ikke kjøre bilene mine mere) og siden har den stakkars bimmeren kunn hatt denne metall fangeren forran...ikke pent nei..

har stått noen timer i garasjen og klødd meg i hodet,får lissom ikke denne stylinga til å passe ordenlig, det var en som sa til meg at denne stylinga bare var å lime på med ....ja,der glemte jeg hva det het,men dere skjønner vel hva jeg mener??

limer mann da stylinga fast i gummilista på fangeren?

en ting er sikkert,her er det ikke noe som heter bare å lime på ass..

hjelp plz

Skrevet

Om du på død og liv MÅ ha den stylingen på (Jeg liker den heller ikke, men samma det :lol: ) så kan du bruke bjelken som du har i eksisterende støtfanger, og plaste den fast i den nye frontfangeren, slik at den blir som å feste en vanlig en.. Hvis ikke dette går, så må du bruke fantasien og evt lage noen braketter som du kan bruke som festeanordning..

Gudd løkk Chuck :)

Skrevet

å jeg som håpet på en vidunder oppskrift på how to do... stylinga passer jo ikke perfekt kan du si og den har irritert meg en smule i dag og fortsetter den slik så har jeg brått ingen styling....

tror forresten e34`n min blir sjalu når jeg fikser på e30`n,det ryker noe vær gang jeg begynner på e30`n.. nå har dynamoen gitt seg.. arg og humf..blir vel nøtt til å gå til jobben i morra...

Skrevet

siden mange er såååå negative ang stylinga så lurer jeg på om det er noen som har en veldig billig,nesten gratis erstatning til denne stylingen... har ikke råd til mye om dagen,vaskemasinen har streka,dynamon har streika og han jeg kjøpte e34n har ikke betalt årsavgifta... og det er kjekt med skilter på bilen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...