powerfulglenn Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Uff, Bilen er MYE Finere Sånn den sikkert er nå enn det er med den stylinga på Tror du vil få noen rare blikk når du kjører Jeg kjenner jeg blir irritert når de kjører med sånne styling greier på E30 her jeg bor :S Er plagsomt hehe Men hvorfor ikke påkoste litt også kjøpe M-Tech? Rundt 2000kr for fanger på GS Hvis jeg ikke tar feil Den passer kanskje bedre å? Selg den du har ? tror folk fikk den til på passe på E36 å Link til M-Tech http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /45924.jpg Mye finere å ha sånt på Bilde: MYE finere
tittigulle Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 jeg er helt enig med at den var finere... what to do,what to do... har jo side og bakfanger styling oxo..
Jørgen Lie Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Sideskjørtene kan til nød brukes, de er ikke sååå ille faktisk Men hvis jeg skal få komme med en flåsete kommentar til hva du skal gjøre med front og hekk: Samle noen kompiser, kjøp inn noen kasser øl, brenn stylingen og ha d morro
tittigulle Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 tror jaggu dere har overtalt meg til å selge det,det er helt sikkert en grunn til at stylinga har liggi her i 2 år og at støtfangeren min "kjemper i mot"... fikk jeg noen kr for detta kunne jeg i det minste kjøpe den plastikk greia som bilen hadde når jeg kjøpte den... det var kjærlighet fra første blikk.... jeg trengte ikke bil men den skulle jeg ha.. sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå