ReiRud Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Har et sett med GS pro-star til 5-serie, de er vel ca 2mnd gamle, ikke skjeve eller noe sånt, men klarlakken har begynt å flasse. Bare så det er sagt, før folk tror GS har noe med dette å gjøre: Sto i teksten når jeg kjøpte de (uten garanti) at fabrikken hadde gjort en feil i produksjonen. Er bare å pusse ned klarlakken å polere kanten så er de god som ny har tenkt meg 3k for de uten dekk, har noen 225 og 235/35 som kan monteres, men de er ikke særlig bra, frakt kan ordnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 2mnd gamle så flasser de?? Hadde jo fint gått opp på GS med de istede enn å selge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Ja her hadde jeg klaget tvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 Kjøpte de uten garanti pga produksjonsfeil, så GS har ingenting med dette å gjøre. Sto i teksten når jeg kjøpte de at fabrikken hadde gjort en feil, at noen av felgene hadde stått for lenge før de hadde på klarlakk. Jeg kjøpte de i håp om at jeg var så heldig at jeg fikk noen som var bra...men der tok jeg feil Har bestilt meg nye felger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 bumper denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Hvor stor kant er det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 kan sjekke ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Jeg har også slike felger kjøpt på GS pga samma feil. Jeg har brukt mine siden Mai uten noen form for flassing. Så jeg har vel vert heldig med mine da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E4693 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Er felgene solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 De er nok solgt ja og felgene jeg hadde etterpå, og de etter det igjen..og bilen, sånn fortsetter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå