NosliW Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Testet en tuning boks idag og det resulterte i at min motor går i nødmodus å ikke noe annet! Motor ville ikke starte med denne montert. Var hos strandveien auto på tur hjem og fikk slettet feilkoden, men den kom tilbake med en gang bilen ble startet opp. Forbanna drittplass btw! Noen som har lignende erfaringer som kan dele litt info? Koster sikkert flesk for en bitte liten sensor som det er snakk om her? Har søkt litt men finner ikke direkte svar på spørsmålet mitt. Takker for svar
SweetBMW Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Har du tatt av tuning boksen igjen og du får feilkode nå uansett? Du har ikke glemt en liten ledning noe sted? Ser at schmiedmann selger sensoren for 2200 kr, Delenr: 13537787167. Den kan være at noe har gjort at den har tatt kvelden, men sjekk ledningen for sikkerhetsskyld, kan jo være den bare har mista litt kontakt eller noe Har aldri vært borti at powerboks gjør at en sensor kvelder, dog sett mye annet rart.
NosliW Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 Har du tatt av tuning boksen igjen og du får feilkode nå uansett?Du har ikke glemt en liten ledning noe sted? Ser at schmiedmann selger sensoren for 2200 kr, Delenr: 13537787167. Den kan være at noe har gjort at den har tatt kvelden, men sjekk ledningen for sikkerhetsskyld, kan jo være den bare har mista litt kontakt eller noe Har aldri vært borti at powerboks gjør at en sensor kvelder, dog sett mye annet rart. Boksen er fjernet, ville ikke starte med den montert så .. Ledningene er der de skal være, sjekket over de flere ganger Syns bare det var så rart at railtrykksensoren skulle ta kvelden fordi det ble montert en tuningboks
SweetBMW Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Ja ok hvis du har sjekke4 over dette så ere jo egnetlig bare å kjøpe en slik sensor, verste fall får du pakke den pent inn igjen og si du fant løsninga FØR du bytta sensoren ehehhe. Men ja, det kan jo være feil på tuning boksen som har sendt ut en høyere spenning eller noe som har knerta den.
NosliW Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 mn hvis jeg nå har tatt ut og satt i ledningene osv, vil bilen fortsatt gå i nødmodus om denne sensoren funker? helt til feilkodene blir fjernet?? Forbanna dyrt å slette feilkoden hele tiden..
badsha Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 slike bxer ødelegger bare bilen, bedre med remapping.... hvor bor du? jegh ar maskin som sletter feilkoder til din bil!
NosliW Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 bor nokk for langt unna bor i nord trøndelag
SweetBMW Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Jeg har også maskin som sletter feilkoder... Jeg skal til Hell neste uke. Kunne evt hjulpet deg Send pm.
Esbos Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Hva med å kontakte Spider chip som lagde boksen. Kanskje de kan gjøre opp for seg, siden det var dems produkt som ødela? Ps. Koed.no selger sensoren litt billigere
SweetBMW Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Hva med å kontakte Spider chip som lagde boksen. Kanskje de kan gjøre opp for seg, siden det var dems produkt som ødela?Ps. Koed.no selger sensoren litt billigere Ja men er denne sensoren uoriginal? Hele bimmers har dårlige erfaringer med uorignale sensorer
bmw cab Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Jeg har montert på mange jeg,aldri hatt noe problem jeg.Kjøpt på GS hver gang.
NosliW Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Skrevet Juli 29, 2011 jaggu varre sensoren som var fucked ja! Var å kjøpte meg ny idag og skiftet den og vips så ble bilen god som gull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå