Gå til innhold

BMW E24 Coupetråden.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å bytte ratt på e24'en, aller helst m-tech1. Men jeg har den gamle rattstammen som kun er kompatibel med ratt fra e23 og e21 basert e24. Hører folk bygger om slik at man får rattstang med splines som passer ratt fra e24 og e28 fra '85 og opp.

Hva skal byttes? Slenger med noen ETK bilder:

evox2zh59rzcndul97zd.gif

su6qr8nueqg0gu8i86ga.gif

ruhw6qvch1c0rnggwdkb.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de tidlige rattene er coarse splined og de etter 9/85 er fine splined? Ikke så ofte de dukker opp til salgs. Kan man bytte øvre rattstang og passer begge med nedre rattstang som er i bilen?

Forskjellen er dette mon tro:

b2z7kvf936xqwb9o98nj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg E12 basert bil, men da jeg prøvde å sette på et MTech 1 ratt gikk det fint inn på splinesene, men gikk ikke ordentlig innpå.. Disse E28 prefacelift rattene er vanskelig å få tak i. Brodern fikk tak i et på brukten, men tviler på at han er villig til å selge det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
[ Bilde ]

Norsk natur

Får vel "melde meg inn" i gruppen jeg og! :P Dette bildet ser ut til å være tatt i nabo-bygda der jeg bur :D Synn jeg ikke fikk med meg når denne convoien var på tur =P~ Legger ved en liten teaser av bilen min i samme slengen :P Den er nå nedplukket for lakk, og jeg trenger ny facelift skjerm vs og gjerne støtfanger foran.. Noen som kan hjelpe meg?noadgn1h1vrz52ollh1d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oberland: Konvoien kommer i nærheten igjen 24-26 Mai i følge ryktene. Håper bare jeg har mulighet til å bli med i år. Kan desverre ikke hjelpe deg med deler, men gleder meg til å se flere bilder av bilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen vår nærmer seg klar til sesongen..:)

Nylakka og montert. Litt småplukk står igjen ,som justering av frontfanger. Fikk kjørt den 6-7 mil i helga som var,og det var en nytelse..:) tørre veier og sol bidro til en fin opplevelse.

D821CC7C-8CED-45A8-BF85-037163960B87-9858-0000088DC0DAC6DE_zpse1c9f207.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...