Gå til innhold

BMW E24 Coupetråden.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Legger ut noen felger fra finn.no som jeg kom over. Vet ikke om disse kom på 6'serien, men er ikke langt unna tidsriktig. Vurderer bare å ha de i bakhånd om bilen skal veteranregistreres. Da med TRX dekk.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=30163419

Har 390 TRX felgene og helt nye TRX dekk om du er intressert. Sitter og å vurderer disse felgene som vinterfelger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, slik det fungerer. Da får vi se når den tid kommer. Skulle hatt felger å vinterlagre bilen på. Noen som har nå rask liggende? Hadde vært enda bedre å lagre bilen på bukker, men er usikker på hvordan han jeg vinterlagrer bilen hos vil ha det.

Ingen som trenger felgene som sto på bilen når jeg kjøpte den? Bilder på førstesiden i tråden. Selger de billig da de er noe kantkjørt.

Jay-O: Blir sekseren vinterkjørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med at tankmåleren viser full tank store deler av tiden mens jeg kjører. Plutselig detter den ned til det den skal vise. Neste gang jeg kjører er den på full tank igjen. Er det tankgiveren eller er det viseren som tuller?

Høres ut som om giveren har hengt seg opp litt ja - har ikke opplevd dette på noen BMW enda, men på Golf og senere Opelen til dama så har det skjedd. Men for sikkert vet jeg ikke altså...

Har et spørsmål:

Jeg har to forskjellige OBC liggende til min, og jeg lurer på hvilken som er den beste (Obviously den som virker da). Den som står i har 0-9 knapper pluss noen til, men ser jeg i forhandler katalogen så er m635CSi avbildet med denne:

hist1984_obc.jpg

Som jeg også har, men vet ikke om noen av de virker. Den som er lik den avbildet er datert til 06/85, så det er nok ikke den som stod i orginalt. Men den som står i er det ikke liv i, har ikke vært bak og sett om den er koblet til i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Esveen, ser du vil oppdatere førsteinnlegget med DIY. Viss dette ikke er begrenset til forummedlemmenes innsats så må du gjerne linke opp en fin beskrivelse på å restaurere km-telleren i instrumentpanelet. Jeg må bytte lyspærer i dashbordet med det første og kommer til å følge denne http://www.z3bimmer.com/OffTopic/E24Bimmer//OdoGear/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stephan: Har du ISBN på den boka du kjøpte?

Oppdaterte framsiden med noen filmer jeg kom over på youtube.

Det har jeg ;)

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produk ... Id=1478501

ISBN 0-8019-8789-X

Den er faktisk gitt ut av Haynes inc. Men tror du kanskje kan ha mer bruk for Haynes boka til e28, iom at din baserer seg på e28. Er værre for oss med e12 karosseriet, da det ikke finnes noen Haynes bok for e12. :?

Kommer også til å bestille en bok jeg bladde i på BMWCCN standen på Ekebergmarkedet i helga:

BMW 6 Series Ultimate Portfolio 1976-1989

ISBN: 9781855206441

Digger forresten den filmen du også har linket til på førstesiden:

Har sett den flere ganger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...