Michter Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Har kjøpt meg nytt skinninteriør til e36n min! Men fant mange kontakter under setet! det eneste bilen min har er airbag, så den er koblet til! Men siden dette er skinninteriør er vel en av kontaktene varme i sete? Ser ut til at en av kontaktene også går til en luftpute i ryggraden. Noen som vet hva disse kontaktene er til? Og hvem er til hva? Tenkte jeg skulle legge opp ledninger selv I tillegg til disse kontaktene er det en gul ledning med en kontakt i enden som kommer ut under sete! Noen som vet? Takk før oppmerksomheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 prøv og hør med gs, de vet sånt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Dette er vel kontakter for varme i setene og strøm til el justering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Jeg tror kanskje at de svarte kontaktene er til varme i setene, en til rompa og en til ryggen. Den hvite tror jeg kanskje er til luftputa i ryggen, siden det ikke er el justering på setene :S men hva den gule er, det har jeg ikke peiling på :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå