RF91 Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Hei Jeg er på jakt etter det som trengs for å putte en M50 i E30'en. Har en komplett E34 525 stående, men må ha en hel haug med andre greier for at alt skal virke, så om du har noe så bare si ifra Trenger det meste herfra http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=134347" onclick="window.open(this.href);return false; Ellers er det bare å komme med tips/forslag og lignende om ting jeg burde gjøre når jeg begynner med motorbyttet Mvh Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Oppvar Hoppestad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 hei! sjekket koed på tuning deler til e30? der har de det som du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Har ikke sjekka så mye enda, nei. Er det der de delenummerene i guiden som ligger her på forumet hører hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 tror ikke det. men står tydelig på koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Fant det med en gang Spørst om det må bli en litt solid bestilling derifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå