Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da var sorte sideblinkere montert på en stk uvasket bil!

Beklager dårlig kvalitet, er tatt med iPhone, kommer bilder med heftig kamera når jeg er ferdig med den :)

53wbcu2seysmpdx49lpq.jpg

Skrevet

Smikkfin bil! Liker veldig det du har gjort med svarte detaljer :) gleder meg til å se når de svarte lyktene kommer på plass :D

Skrevet

Takk skal du ha ! Liker din og :)

Senkesett og m bakfanger kommer neste uke, i dag ble bilen nybont og vasket innvendig, fornøyd med resultatet, bilder med et bedre kamera kommer når fangeren og senkesettet er montert :)

Skrevet

Da begynte vi demontering av gamle fanger og montering av ny fanger, det var mildt sagt et hekkans arbeid..

En av boltene som sitter bak på fangeren hadde en løs mutter, så hele bolten bare spant og spant, d.v.s at vi ikke fikk den opp før vi tvang den opp.. Når vi endelig fikk den opp måtte vi lage en ghetto solution me en jernplate og litt boring..:

pdbvkidsrorok0fg0eqv.jpg

Men så fikk vi endelig av fangeren:

gdukkcoe2my1dcjszk8u.jpg

Og her er den nye, ble meget fornøyd :)

zjzcdj4yao4vdauq7k0s.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Forslag til løysning på eksos? Har jo nå montert mtech bakfanger med diffusor nå.. Så det jeg har vurdert i skolten er å bare ta vinkelsliperen å kutte vekk den siste mufleren og erstatte den med dobbelt ende rør i stedet.. Kanskje i en senere tid fjerne splitteren også, får se hvordan lyden blir når jeg fjerner mufleren først!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...