Chad Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Da var sorte sideblinkere montert på en stk uvasket bil! Beklager dårlig kvalitet, er tatt med iPhone, kommer bilder med heftig kamera når jeg er ferdig med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Så var det dags for kosejobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conradnos Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Liker planene og flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoA Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Smikkfin bil! Liker veldig det du har gjort med svarte detaljer gleder meg til å se når de svarte lyktene kommer på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Takk skal du ha ! Liker din og Senkesett og m bakfanger kommer neste uke, i dag ble bilen nybont og vasket innvendig, fornøyd med resultatet, bilder med et bedre kamera kommer når fangeren og senkesettet er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aabo Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Pen E39:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Da var bilen bont og vasket på innsiden, meget fornøyd. Beklager iPhone bilder.. Katten min, som bare har 3 ben ville bli me! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Fin bil med flott farge! Liker mørke detaljer, lykter osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Da følte jeg det var på tide med en liten vask under panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 Da var bakfangeren kommet! Blir montert i morgen, så kommer senkesettet i løpet av uken :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Da begynte vi demontering av gamle fanger og montering av ny fanger, det var mildt sagt et hekkans arbeid.. En av boltene som sitter bak på fangeren hadde en løs mutter, så hele bolten bare spant og spant, d.v.s at vi ikke fikk den opp før vi tvang den opp.. Når vi endelig fikk den opp måtte vi lage en ghetto solution me en jernplate og litt boring..: Men så fikk vi endelig av fangeren: Og her er den nye, ble meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Forslag til løysning på eksos? Har jo nå montert mtech bakfanger med diffusor nå.. Så det jeg har vurdert i skolten er å bare ta vinkelsliperen å kutte vekk den siste mufleren og erstatte den med dobbelt ende rør i stedet.. Kanskje i en senere tid fjerne splitteren også, får se hvordan lyden blir når jeg fjerner mufleren først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå