Gå til innhold

CHAD's E39 oppdatering av interiør!

Chad
 Share

Anbefalte innlegg

Var jeg deg, og hadde noe peng til overs, hadde jeg kjøpt et anonymt "effektanlegg", med to utblåsere.. Men det er jo meg. en ordning jeg gjor på min tidligere mercedes, var å gjøre samme som deg, uten dobble rør, men kan jo bli fett det. Men da må du aldri ha på 520 emblem bake.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble litt forvirra her nå.. Forsto du meg som om jeg mente 4 rør totalt bak ? Isåfall mente jeg bare 2, altså 1 par med rør på venstre siden. Hvis det var det du mente, det kan da umulig være overkill med et dobbelt enderør på en 520 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, dårlig formulering av meg.. :P 2 utblåsere i mitt hode - 1(en)eksospotte, med to rør på, i stedet for 1 stort.. :P Når jeg leser over, så forstår jeg veldig godt hvorfor du blir skeptisk.. ;) Synest mange av de enkle sirkulære rørene ofte blir "japse".. :P Men er jo såklart hva du liker best som har noe å si! Og IKKE gå for 4 utblås på en 520 nei, det er som å kjøpe en trøbil, sette på et BMW emblem, å tro du har bil til 100.000 kr.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fin lyden blir.. :P Og er noe innmari styr å lage rør selv, om du ikke har utstyr til det, siden der er en del bøyer på det..

EDIT: Lyden har jo egentlig med effekt potta å gjøre, men har dårlig erfaring selv med å bare lage eget rør fra kat. til effektpotta, lyden blir ikke den samme synest jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da var effekt anlegg montert ! Jobben ble gjort hos Svendsen eksos, ble storfornøyd med lyden og utsende. Det ble et simons effekt anlegg med M-look utstikker. Nå mangler det kun senkesett som jeg har ventet på i 2 måneder nå -.- + Shadowline teip på chrom listene rundt vinduene så er det gudd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var effekt anlegg montert ! Jobben ble gjort hos Svendsen eksos, ble storfornøyd med lyden og utsende. Det ble et simons effekt anlegg med M-look utstikker. Nå mangler det kun senkesett som jeg har ventet på i 2 måneder nå -.- + Shadowline teip på chrom listene rundt vinduene så er det gudd :)

BILDEEER! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...