Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har nå bestemt meg for og kjøpe meg ny Bmw. Jeg er på utkikk etter 520, 523, eller 525. Som overskriften sier, så er jeg på utkikk etter en 96 og oppover. Så om det er noen her som har en e39 de skal selge, så legg gjerne inn her :) Må ikke være strøken!

Henryk

Skrevet

Ja, jeg er jo ikke dum :) Jeg ser jo selv at det ligger utrolig mange der. Så er det slik at det er mange e39 som ligger til salgs her inne og ikke på finn.no. Så om jeg har lyst på en e39 eid av et bimmers.no medlem, må det jo være min sak :)

Skrevet

Jeg har en sort 528 touring jeg skal selge.

97 modell

Sort blank

Shadow line

Brunt comfort interiør (ALLE justeringer på frem setene er elektrisk t.o.m. Nakkestøtten. El justering på ratt stammen også)

18 tums felger på sommer hjul. (Dekk bredde 235 frem og 265 bak)

senket 5 cm (Org. fjerer følger med)

Aut. nivå regulering bak

facelift lykter frem og bak. (Org. BMW)

4 x el. vindu

2 soners digitalt klima anlegg

Avtagbar trekkrok

uttrekkbar bunn i bagasjerom

Km stand ca 230 000

Selges eu godkjent.

Blir mest sansynlig aventert for 95 000 når jeg kommer hjem fra sjøen og har fått byttet bremse slanger og bremse skiver bak for eu kontrollen. Bilen nesten ikke vært brukt på et år, så håndbrekket tok ikke jamt og bremse slangene var litt morkne.

(Det er bilen i avatar bildet mitt)

Send gjerne pm dersom du er interresert.

Skrevet

jeg har en 2000 mod e39 528i touring (manuell) til salgs

påkostet 60000 i slitedeler siste året bla. bremser, så å si alt i forstilling (hjullager,bærearmer,styrestag, kasterstag) er nye lykteglass foran, sort grill, nytt vindusvisker rele ny micro bryter til bakluke, med skiltlys + ny microbryter til bakluke glass.

Byttet radiator, ekspansjonstank, radiatorkåpe og vannpumpe.

luftbelger bak er byttet for ca 1år og 6 mnd siden da ble også cluch og svinghjul byttet.

Er nye sidelister på bilen (sorte m lister) bilen er ikke 100 % strøken , men en meget pen bil. gått 226000 km nylig byttet olje+ filter + bremsevæske.

2 nye sett med felger 16 " kopi m5 felger med nokian hakka dekk piggfri og nye 19" , men disse vil jeg ha litt ekstra for hvis de skal følge salget. følger og med 4 orginal 15" med conti sommerdekk og noen uorginale 15" med dårlige vinter dekk. er litt rust i bakluka, som er std. problem og ett hull i førersetet da setevarmen kortsluttet. bilder sendes ved intr.

Skrevet

Har 98 mod 520i sedan som jeg kan vurdere å selge til riktig pris. Gått 265 000. Knapt brukte 17" sommerdekk på alufelger. Cruise,klima,regnsensor bl.a på bilen.

Metallic grønn.

Skrevet

Hei. Jeg har en bmw e39 528i manuell. Sedan.1996 model. Km stand 264000. M fanger foran med facelift lykter. Shadowline. Xenon ettermontering i spreder,kjørelys og fullt lys. Led ringer som matcher xenon lysa. Sportsbremseskiver foran med ebc yellowstuff. Masse nytt i forstilling. Powerflex i stabstag foran. Led skiltlys. Led interiørlys og i bagasjerom. 18" sommerhjul med nesten nye dekk.15" på vinter med nesten nye vinterdekk.nettopp tatt firehjulskontroll. Pioneer spiller. Skiftet ut alle høytallere. Pioneer bass og forsterker. Noen feil er det på bilen. Men ikke noen vesentlige. Ring hvis du er intressert. 95031396. Mats

afn22tah57050w0v5rqj.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...