s14rob Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Heisann.jeg lurer på hva en 325i cupe ombygget til s50b30motor,godkjent 2011.motoren har 140k på tellrn,med papirer og service hefte.Bilen er nybygd og har vert ribba ned for rust.sandblåst hele kaross.karosseriet hadde 230k før bilen ble begynt på (88 mod). nylakkert hos fagmann innen lakk,bilens farge er svart.Hele bilen er utstyrt med "ettermontert" orginal m-tech2 styling.panser og koffertlokk er i carbon,felger består av bbs rs 16'' replica (sølv).Inni bilen består seter av splitter nye E30 M3 evo vader (korrekt meg viss eg har feil,mener å huske det var i den bilen di satt).spedo'n har røde piler,samt km er stilt inn på moterens km.understell er noe kw,husker desverre ikke helt details(komme tilbake til det)ettersom ikke jeg som har bygd,mekanikere.jeg har bare stått bak med finans. btw soltak i bilen samt elektr.fram ruter.sorte de lykter(har også gule liggende).bilen har et "hjemme laga"eksos av 2,5'' bygd av verksted. jeg legger ikke ut bilder da bilen ikke er nyvasket og polert,derfor jeg har prøvd å være så konkret som mulig. grunnen til jeg lurer er fordi jeg har komt opp i store summer å lurer på hva jeg ca får for en slik bil.En ting til,alt er godkjent i vognkort.felger,motor,fjører.eksosen satt på da bilen ble godkjent kanskje jeg sku ha lagd en prosjekttråd om ikke lenge (ps beklager skrive leifer,sliter litt med bokmål) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 bilder sier mer enn ord ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Man må nesten se bilder for å kunne vurdere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 110-160k, spørs vel endel på teknisk stand, rust og utseende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Legg ut bilder. Vader kom vel i E36 M3 coupè. Men E30 M3 sportevo kom også med andre stoler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s14rob Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 lånte ett bilde.slike seter er det.fins desverre ingen bilder da pc'n crasha men skal prøve å få den opp og gå igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 lånte ett bilde.slike seter er det.fins desverre ingen bilder da pc'n crasha men skal prøve å få den opp og gå igjen Du har E30 M3 sport evolution stoler. Vader ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 om den er i den standen du forklarer, så er den nok verdt en del.. men ja, du bør lage en prosjekt-tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Kommer an på standen, men om den er i den standen du seier, så tipper eg 150-180 skal gå ganske lett. Men de er ikkje lett solgte, må være spesielt intreserte som kjøper. Men må slenge ut bilder, tipper denne bilen er skikkelig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 For ikke ble vell en ganske så strøken E30 med S50B30 solgt for ca 190000kr. men som de har nevnt lengre oppe, er ikke verdens enkleste å få solgt, er vell bare spesielt intreserte som betaler nærmere 200k for en E30. Bortsett fra M3 selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 For ikke ble vell en ganske så strøken E30 med S50B30 solgt for ca 190000kr.men som de har nevnt lengre oppe, er ikke verdens enkleste å få solgt, er vell bare spesielt intreserte som betaler nærmere 200k for en E30. Bortsett fra M3 selvfølgelig. Hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Sikkert en mørk farget (husker ikkje om det var mørk grå elle ka det var), coupe som var godkjent med 3 literen og hadde noken feite BBS hjul. Bilen var vel som den andre beskrevet med alt nytt i understell og annen diff osv. Trur den låg til rundt 200. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Sikkert en mørk farget (husker ikkje om det var mørk grå elle ka det var), coupe som var godkjent med 3 literen og hadde noken feite BBS hjul. Bilen var vel som den andre beskrevet med alt nytt i understell og annen diff osv.Trur den låg til rundt 200. snakka med han i helgen på treff han som eide den nå, og han hadde sveisa rust og lakkert etter han fikk den... Så den var nok ikke strøken da, men for all del, godkjente e30'er ligger greitt i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå