Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo... jeg har kjøpt meg en 540 touring nå. der har jeg en ting som ikke virker.

den elektriske åpneren av luka. den knappen over skilt plata. har sett etter brudd oppe ved taket og festet til luka. ingenting.

knappen som åpner bare bakvinduet virker.

har satt 12 v på motoren. og den er i orden. kommer ikke strøm på motoren når jeg trykker på knappen..

ser at folk har bytta micro bryter osv.

hvordan måler jeg den.. for og se om den er i orden eller ikke.

Noen som har noe tips? irriterer meg da dette er det eneste som ikke virker på bilen.

Skrevet

Har akkurat samme problemet med min :( har ikke giddet å feilsøke enda.. så bruker bare nøkkel! Hvis du finner ut av det kan du skrive hva som var gale? Så ska jeg prøve å sjekke ut litt selv.

Skrevet

samme problem her nå driver å feilsøker nå men ser ikke ut til å komme noen vei!! ikke for jeg brukt nøkkelen heller !! så har det gøy i turingen !!!

Skrevet

Skulle tro det var mulig og få tak i et skjema over dette. har funnet ut at micro bryterne er i orden. men sitter jo en sensor på låsen til nøkkelen også. sitter det et relee noe sted da? vært under baksetet også. men skjønte ikke stort. veit bare at jeg ikke får pluss til motoren.

Skrevet

Problem løst. i kabel gjennomføring i bakluka. ikke den oppe ved taket. men den nede ved ruta på venstre side. inne i den var det brudd i den hvite og svarte ledningen. micro brytere sjekker du ved og ohme mellom kontaktene på bryter. skal gå i null når du trykker inn knappen.

Skrevet

Ja, hadde samme problem på min touring. Der var det brudd i mange av lederne i leddet mellom karosseri og bakluke. All isolasjon var sprekt og stiv, så la opp igjenn hele det ledningsnettet og allt var i orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...