Gå til innhold

iPod i X5 2004

Anbefalte innlegg

Finnes detbnoken måte å koble opp ipodn i x5'n uten å kjøpe dyre kabler og dockingstasjoner? Via cd spiller f.eks. har AV og TV utgang i midtarmlenet mot baksetet.

Takker for innspill i sommervarmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originalanlegget ditt støtter aux siden bilen er såpass ny, og det kan være det ligger klart bak navi-skjermen (om du har dette), hvis ikke er det forholdsvis lette å ordne til selv. BMW selger også originale kit til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja kjøpte en kabel, men denne gikk kun til de X5'er med radio professional altså ikke navi.

Navien har 2 plugger bak, og begge de må være der. Det er ellers ingen innganger på 16:9 navien som jeg kunne finne hvertfall. Så vet ikke helt hva du sikter til... Ja, vet det er løsninger sett både på bavarian soundwerks og schmiedmann etc... med disse er "dyre" men ikke minst, man må trekke kabler bak og mot dashbordet.... det gidder jeg faktisk ikke styre med...

men en auxkabel direkt til ipod'n hadde vært nice! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet dessverre ikke hvordan det er i akkurat din bil, men i en e46 med original navi nyere enn 2002 ligger det en original kabel bakom skjermen. Denne må en rote litt for å finne. I denne kabelen kan du mest sannsynlig plugge kabelen du har kjøpt inni, evt. mekke til noe selv.

Ifølge denne guiden virker det som om det er samme opplegg på X5. Blar du litt ned på siden ser du hvordan denne skal se ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...