titansølv Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Etter en nøye rengjøringsprosess i flere trinn fikk jeg endelig hentet frem Glare sin lakkrens fra hylla og gått over lakken med en roterende maskin. Denne lakkrensen er sinnsykt bra og jeg er stor tilhenger av Glare sine produkter. Nå ligger det en coating over bilen med Glare Spider som skal være noe av det mest effektive mot vaskeriper og spindelvev i lakken. Imorgen skal det siste trinnet med polish/forsegling legges på og jeg er spent på resultatet. Er det andre her som har prøvd ut bilpleieserien deres? Jeg er overasket at ikke flere bruker produktene. De skiller seg jo ut fra andre merker da de ikke benytter voks eller silikon i polishen sin, men andre ingredienser. Prisen kan jo riktignok være litt stiv i butikk, men jeg bestilte fra England via ebay og betalte vel ikke mer enn 150,-kr per produkt. Noen mener at den hvite polishen legger seg ned i steinsprangene og ikke ser så pent ut, men dette kan ikke jeg si å ha merket noe til. Noen som vil dele erfaringer eller tips vedrørende Glare-produkter? Fant denne: http://www.multiserveren.com/(A(YXR2lO1 ... EK9wh0PSY1))/ShowArticle.aspx?ID=147&AspxAutoDetectCookieSupport=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 hei har brukt Glare i et par år .jeg jobba i ett firma som hadde agenturet på alle Glere produkter .dette er veldig bra ,mye bedre en noe annet ,glere har norsk forhandler som holder til på fettsund,thorhov selger ut glere polish for kr 51 kr samme med lakk rens for 55 kr ,dette er rest lager fra kcl som hvar inportør av dette ,se link fra glere http://www.glare.no/ jeg polerte en svart audi er som å bane i kirka . resultat ble meeget bra skall legge på det siste lag nå senre for å forselige det helle .da dette er en to steps lakkforseling . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 pleide og bruke autoglym. så prøvde jeg en gratis prøve fra glare som pappa hadde fått på jobben. polerte motorsykkelen med den og det ble mye bedre resultat en jeg noen gang har fått med autoglym til tross for at jeg polerte den fort og gæli. siden det har det stort set gått i glare. funker helt super og det koster mye mindre en tilsvarende bilpleieprodukter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Og hvor får man kjøpt disse produktene fra sier dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Og hvor får man kjøpt disse produktene fra sier dere ? se her http://www.glare.no/ Thorshov har jo rest fra gammel levrandør og selger ut polish og rens .jeg veit ikke om avd trondheim har det oppe oss deg .du får høre med dem .hvis ikke ta en tlf til glare i fettsund se link over . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Jeg er overasket at ikke flere bruker produktene. De skiller seg jo ut fra andre merker da de ikke benytter voks eller silikon i polishen sin, men andre ingredienser. Akkurat som andre proffprodukter fra 3M, Scholl, Menzerna, Meguiars osv. Men fungerer fint disse produktene, har hatt noen prøver som jeg har brukt på kundebiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 På Torshov får man Micro finish og Professional polish for 51 og 55 kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Jeg bruker 3M sin proffserie. Alle disse proffproduktene fungerer noenlunde likt, men litt forskjeller er det. Lakkverksteder bruker stort sett 3M til korrigering av skavanker. Til håndpolering synes jeg Meguiars Deep Crystal-serien er bra, i allefall bedre enn Autoglym. Ingenting er som å avslutte en korrigering med en god voks. Pr. nå bruker jeg Swissvax Concorso, Chemical Guys Petes53 eller Collinite 915. Til felgene er Swissvax Autobahn et must! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå