burnout18 Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29823397 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Ser at du skriver originale Alpinafelger i annonsen din selv om at det har blitt påpekt i den andre tråden at de er replica (19 eiker istedet for 20 og manglende lås på senterkopp). Prøver du bevisst å svindle folk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaipi Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Er det en grunn til at denne bilen har hatt tre forskjellige eiere nå på kort tid eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 byr 25 000,- så er det en begynnelse hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Når jeg ringte på denne bilen, når forrige eier hadde den. Fikk jeg opplyst om at det var en hel del rust på skroget. Jeg skal ikke ødelegge tråden din, for jeg har ikke sett bilen så det blir bare spekulasjoner. Men det var det jeg ble fortalt, og samtidig så var bilen vesentlig billigere da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Ser at du skriver originale Alpinafelger i annonsen din selv om at det har blitt påpekt i den andre tråden at de er replica (19 eiker istedet for 20 og manglende lås på senterkopp).Prøver du bevisst å svindle folk? Bare vært litt treg til å oppdatere Bra nå vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Er det en grunn til at denne bilen har hatt tre forskjellige eiere nå på kort tid eller ? Ble solgt først for 35. så har den blitt påkostet det som står i annonsen. så bytta jeg bort min e39 mot denne fra han thomas Da veit dere historien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Når jeg ringte på denne bilen, når forrige eier hadde den. Fikk jeg opplyst om at det var en hel del rust på skroget. Jeg skal ikke ødelegge tråden din, for jeg har ikke sett bilen så det blir bare spekulasjoner. Men det var det jeg ble fortalt, og samtidig så var bilen vesentlig billigere da. Ja rust er det Det står også det har blitt påkostet etter den stod til salgs for 35 ,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 byr 25 000,- så er det en begynnelse hvertfall Da selger jeg den heller i deler hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 er det en orginal mtech bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Ettermontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 høgste budet du har fått er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå