Johannes1993 Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Jeg skal bytte ut mine lykter med angel eyes.. 520i 97 modell. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200635398761&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWAX%3AIT#ht_4682wt_1165 har funnet disse, men står at de bare passer til 525 etc, er det størrelsen eller er det bare kablene som ikke passer inn? for vist det er kablene kan jeg jo bare lodde de sammen eller kablesko etc ....
AlpinaV8 Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 har funnet disse, men står at de bare passer til 525 etc, er det størrelsen eller er det bare kablene som ikke passer inn? for vist det er kablene kan jeg jo bare lodde de sammen eller kablesko etc .... Heisan Lyktene passer på alle E39. Men i USA er vel 520 "ukjent". De importerer som regel de større motoralternativene. Men vær oppmerksom på at det er litt forskjell på kabelsettet foran og etter "facelift". Dette er enkelt å fikse om du kan lodde litt. Alternativt finnes det overgangs-sett. mvh, Knut
danihaue Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Så det har ingenting å si om det er facelift eller ikke? det er bare ledningene som er forskjellig da? tror jeg må gjøre dette selv på min bil skjønner du
AlpinaV8 Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Det er kun ledningsnettet eller deler av det som er forskjell. Og da blink og parklys kontaktene. Fysisk er det ingen forskjell...
Johannes1993 Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Da tror jeg jeg bestiller disse, kostet ikke så veldig mye de skulle ha 3tusen på gs for angel eyes... Siden det bare er ledningen, gs sine måtte man også mekke til ledningene hva er forskjellen på facelift og ikke?
Otis Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Jeg vil heller si at det er bedre med ringer fra biltema som man monterer inn i lyktene for å få AE, om det er eneste grunnen. Da de lyktene du linket til ikke var pene/tøffe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå