Olaandref Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Bilen er kjørt ca 166000 km og ble importert til Norge i 1996. Den har vert avskiltet i 12-13 mnd nå og kjørt ca 6000 km siden jeg tok over den for 2 år siden. I fjor vår ble bilen utsatt for hærverk der den ble stripet opp på begge sider, èn langsgående ripe på hver side. I tillegg ble alt som lå i hanskerommet stjelt, der i blant vognkort og service heftet. Meningen var å bygge turbo motor i denne og ha som et prosjekt over vinteren nå, planen var å få lakket den og, men siden jeg synest det er litt for dumt å bygge turbo på en original norsk M3 så blir det heller til at jeg importerer en tysk bil. Det står 19" BBS LM replica felger på bilen, Bilstein B16 pss 9 coilover dempere, slissa bremseskiver og yellowstuff bremseklosser, K sport justerbare tårnlager foran og K sport justerbare camberstag bak (nye originale følger med for visning biltilsyn) Alt dette er kjøpt inn siden jeg tok over bilen og derfor lite brukt. Serviceheftet var meget godt utfyllt fra tiden i Tyskland og helt up to date etter den kom til Norge og. Jeg har selv skiftet olje og filter hver vår (Castrol motorsport) Bilen blir ikke gitt bort så noen skam bud er derfor helt unødvendig å komme med. Den ble kjøpt på Jaro bil i Ålesund av meg sommeren 2009 for 239000 kr. Det er kommet noen rustbobler på hjulbuer bak og helt bake på skjerm og i underkant av baklykt på siden. Karosseriet er helt og pent og det er lakken og til tross for stripene. Prisantydning 180000,- som den står i dag. Ta kontakt på PM siden jeg er i Nordsjøen på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Følger med nytt batteri og nye lister rundt coupe. Åpen for bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå