prebols Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Veldig flott bil forresten. Akkurat slik jeg er ute etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 sorry meg, men sett på at bilen er bygd om til m3 så kan du absolutt ikke forlange 240k for den! når originale m3'er går for under det! ser at du har lagt mye penger i den, men det endrer ikke det faktum at det ikke er en original m3 .. +1 +1 Man kan jo absolutt forlange 240k for den. Men det er absolutt liten sjanse for at den blir solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Enig med Evenol ovenfor her. Snakk om å ødelegge en salgstråd! Mener det står skrevne regler om dette ett eller annet sted, at dette skal unngås! Bilen ble lagt ut for en interesse-sjekk for flere mnd siden, og har kommet ut av tellinga hvor mange henvendelser jeg fikk, og får etterspørsler fortsatt.. En gav meg et tilbud på 240 k CASH, men jeg takket nei for vil beholde den en lite stund til. Så, BITE ME! Ta slikt på PM om det er så forbanna viktig for dere å få frem, takk! Glad for at bilen ikke er til salgs per dags dato ettersom folk skriver slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Sorry hvis du følte deg støtende av mitt innlegg. Det jeg mente var hvertfall at du har lov å ta hvilken pris du vil for din egen bil. Men det er jo slett ikke sikkert noen vil kjøpe den for det du forlanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Det innlegget var ikke ment til deg, -Roger- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB TURK BB Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Legger du frem alt av papirer, så får du forsikret den som M3. Jeg bruker Terra, og de gikk gode for det. Skulle det skje noe, så går de ut i fra kjøpssummen i og med at bilen ikke har verdien til en originalbil. Bruker km stand fra donorbilen. ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 M3 er fortsatt M3, håper det gikk bra med salget for en så strøken BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg