Pitstop Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Skrevet Desember 23, 2011 Takker Da er alle funksjoner på framstolene iorden og sikringsboks og dashbord kommet sammen igjen Har også montert Orginal BMW diode pakke til alle lys innvendig i bilen...det blei bra
Pitstop Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Skrevet Desember 23, 2011 Ser ut til at det blir photoshoot i romjula...
jakobm5 Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Ser ut til at det blir photoshoot i romjula... D blir morro ja for en bil sier jeg bare folkens;)
Pitstop Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Da er fotografen kommet hjem fra juleferie, så da blir det fotografering i løpet av de nærmeste dagene Også kommet inn noen gromme ratt på jobben til E90/E60 som du bruker standar airbagen på, så jeg legger ut noen bilder E90 E60
Pitstop Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Det blei dårlig med bilder i romhjulen pga litt trangt med tid Men vi skal prøve å få til noe til helgen da fotografen vil ha bilen ut av butikken i dagslys GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN
Pitstop Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Bilen står nå til salgs i GS Bildeler butikken Avd. Bud. Om noen skulle være interesert så ta kontakt på PM Det vil også komme annonse på Finn.no så fort bilder er på plass
joachim sørlie Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 akkurat ferdig, såå selge.. at du har hjerte til det..
matsrh Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Var innom en dag å kikket litt på bilen... Veldig pen
Kristian Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Har et forslag til neste prosjekt Sondre, kjøp en e90 m3... Så bygge du den om til en standard e90!! Garantert første mann som gjør det;)
Pitstop Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 akkurat ferdig, såå selge.. at du har hjerte til det.. Det blir tungt å selge denne gangen, men har 2 5-serier til hverdags bruk og et pengesluk av et hus, så denne må nok desverre gå uansett om jeg egentlig kunne tenkt meg å hatt den en sommer først
Pitstop Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Var innom en dag å kikket litt på bilen... Veldig pen Takker
Pitstop Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Har et forslag til neste prosjekt Sondre, kjøp en e90 m3... Så bygge du den om til en standard e90!! Garantert første mann som gjør det;) Hehe, kanskje det ja....sleeper
Pitstop Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 I dag blir det ut på tur til sørlandet etter jobb og hente orginal norskreget 96mod Porsche 993 4x4 turbo til min far gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå